17.-23.juuni eesmärgid ja teostus

Hei,

et vältida sellist igapäevast uue teema tegemist ainult oma söömiste kirja panekut teen teemad nädalate kaupa:) praegu jooksev nädal on selline poolik, nii et sinna mingeid eesmärke seadma ei hakanud aga järgmiseks nädalaks teen endale plaani valmis ja vaatame, kui palju ma oma mõtetest suudan täide viia :)

Lisan juba ette ära, et trennipäevad ja ajad võivad küll muutuda, sest mehe tööajad kõiguvad ühest äärmusest teise ning tihti võib juhtuda, et ta lihtsalt ei jõua koju selleks ajaks, et ma jõuaks veel minna jõusaali, kõndima vms. Aga panen ajad paika ja pikkused ning üritan nädala jooksul need tunnid täis teha :)


Treeningplaan:
E: 1,5 tundi rahvatantsu; vähemalt 12 000 sammu
T: 1 tund jõusaalis; vähemalt 12000 sammu
K:1,5 tundi rahvatantsu; vähemalt 12000 sammu
N: 1 tund jõusaalis; vähemalt 12000 sammu
R: 1 tund jõusaalis vähemalt 12000 sammu
L: rahvatants (esinemine), vähemalt 12000 sammu
P: rahvatants (esinemine); vähemalt 12000 sammu 

Söömise-joomise eesmärgid:
* jaanipäev ilma alkoholita
* E-R ilma maiustamata :)  -päris ilma ei saanud, aga see eest nädalavahetus läks maiustamata
* Vähemalt kaks korda päevas soe söök - päris igapäev vist ei tulnud välja, aga siiski enamus päevadel :) 
*saada kaal alla 100kg

No comments:

Post a Comment