puhkuse nädala trennid ja lähi eesmärgid

Hei,

käisin lõpuks siis täna ka enda kaalul.. puhkusega sai siis ikka 1,5kg juurde võetud aga usun, et see läheb sama kiiresti kui tuli :) igatahes kavatsen selle nimel kõvasti töötada ja see nädal on ju see nädal, kus jõusaal tuleb suvepuhkuselt tagasi !!!!

Aga esmalt, eelmise nädala kokkuvõtte pilt:
Nagu näha, siis rabasin nädalalõpus ikka piisavalt, et saaks arvestatava tunniarvu ikka kokku :) No aga kolm puhkepäeva oli ka nagu liiast ju :D

Igatahes, edasise  suhtes on mul juba plaanid kuuks ajaks enamvähem paika pandud. Kuna see on viimane suvekuu ja seega ka viimane kuu, kus saan aktiivselt ja järjepidevalt trenni teha, siis tuleb sellest kuust võtta kõik mis saab. Mis tähendab, et nädalas üle ühe puhkepäeva endale ei luba ja septembri alguseks peab! olema kaalul ees number 8 !!!! Kasvõi siis 89,9kg aga kaheksa olgu olla. Selle nimel kavatsengi terve augusti kuu rabada :) trennideks jäävad ikka jalgratas, kõnd ja nüüd siis ka jälle jõusaal, kui see avatakse :D
 üritan ka ujuma rohkem jõuda, sest eile nägin et minu kunagisest tunnisest jutti ujumisest (konnastiilis muidugi :D ) ei ole suht midagi alles jäänud, nii et oleks vaja rohkem ujuma jõuda :)

Olgu, nüüd putru vaaritama, plika sööb mu enda muidu hommikusöögiks :D 

tagasi puhkuselt :)

Heia,

jõudsin eile mere äärest tagasi. Ilm oli seal nagu oli aga sai ikka pea igapäevaselt vees ära käidud.. jahedas vees ujudes pidigi ju keha rohkem kaloreid kulutama :D :D igastahes trenni seal teha eriti ei saanud.. ühel hommikul käisin jooksmas (15 minutit :D :D ) aga kuna üksi ei tahtnud minna ja vennal panid liigesed pange vaikselt jälle, siis jäigi trenn ära. Aga liikusin suht palju ringi, nii et puhkus jäi ikkagi puhkuseks :)

Söögi koha pealt võtsin täiesti vabalt.. sõin kõike mida tahtsin ja  nii palju kui tahtsin. Kaalu tuli juurde ligi 3 kg :D aga see on arvatasti selline "täis kõhu" kaal, eks paari hommiku pärast ole näha, mis see õige puhkuse mõju kaalule on.

Muidu oli kõik väga mõnus aga tundsin rattasõidust nii puudust :D nii palju lausa, et kui koju sain, siis läksin enamvähem kohe rattaga sõitma ja täna hommikul ja lõunal ka juba sõitmas käidud.

Nüüd kohe lähen pesema ja siis sätin end õhtuks valmis, täna ju esinema :)

Ahjaa, kuigi see nädala algus ei saanud üldse trenni teha, siis kavatsen vähemalt 4 tundi sellest nädalast välja pigistada, st homme tuleb ka üks paras trennipäev :)

tsauki, pakaa... ehk nädala kokkuvõte enne puhkusele minekut :)

Hei,

pole olnud siin aega igapäevaselt söömisi ja trenne üles märkida, aga olen tubli olnud... vähemalt trenni poole pealt :D Söögi osa on läinud nagu ta on aga jah.. ei põe :D

Igastahes, tahtsin väikse kokkvõtte teha enne kui lähen ära puhkusele, mis tähendab aidaa internet üheks nädalaks :) või õigemini viieks päevaks... Siis pean juba tagasi tulema, sest kabalas on laulu- (ja tantsu?) pidu ja seal on vaja rahvatantsuga esineda :)

Nagu mainisin on söömine olnud see nädal suhteliselt plaani väline, aga siiski on kaal veidike langenud, nii et praeguseks on alistatud ka 95kg piir :D jess!! Saab vaikselt liikuda järgmise -5kg poole ehk eesmärgiks on saavutada kaalule ette 8. Kaalul siis praeguseks numbriks 94,8kg :)

trenniga on see nädal olnud väga head lood. Väike pildike ka siis sportlyzer´ist :
  Nagu näha, siis plaani tegemine on suhteliselt mõttetu :D tegelikult tahtsingi see nädal veidi rohkem jõuda, et järgmise nädala luuserdamine oleks nö ette ära tehtud :)

Aga järgmiseks nädalaks sean endale eesmärgiks mõned korrad kõndima jõuda ja pühapäeval ehk jõuan ka ratta selga :) lisaks üritan trenni väliselt hästi aktiivne olla ja võimalikult normaalselt süüa (samas end väga rangelt piirama ka ei hakka, puhkus siiski juuu :P )

Ega rohkem polegi midagi öelda, eks siis nädala pärast jälle :)

väike vahe kokkuvõte

Hei,

Vahepeal olnud siis sada asja, mis on elu väga kiireks ja tegevuserohkeks muutnud. Olen saanud lastega veidi ringi tuuseldada ja muidugi olid venna pulmad, millele eelnesid ettevalmistused maal ema juures. Pulmadest mul veel pilte pole, aga kui saan, siis panen siia ühe oma ilusast kleidist, mille eest sain väga palju komplimente :)

Aga veidi pulmadest.. Kõik oli väga ilus ja endalgi hakkasid mõtted jooksma :D aga see on veel kauge tulevik, nii et ei tasu loota et väga lähiajal pulma saaks :) Õhtul sai kõvasti tantsitud ka ja järgmisel päeval mängisime päris palju võrkpalli, nii et minu käelihased olid ikka väga kanged :D Söömise-joomise koha pealt olin enda arust väga tubli ikka. Seda oli ka kaalunumbrist ju näha :) Alkot ei tarbinud üldse va tervitus pokaal ja üritasin mitte väga õgida :)

Kuigi eelmine nädal  oli selline suhteliselt kaootiline, siis trenni suutsin ikkagi piisavalt teha. Väike pildike ka siia :)


Sentimeetrid olid ka vähenenud ikka ja selle üle on isegi suurem rõõm kui sellest kaalunumbrist. Kolmapäeval on jälle mõõtmise päev, eks siis olen näha kuidas selleks nädalaks cm-id on kahanenud (vähemalt loodetavasti) :)

Nii et väike ülevaade olemas eelmisest nädalast. Kuna pean jälle jooksma oma tegemisi tegema, siis nii vähe saingi sõna võtta :D aga üritan kunagi pikemalt kirjutada :)

Väike ülesvõte ka Vudilas käigust :)


6.nädal

esmaspäev, 15.juuli 
kaal: 95,1kg !!!! (pärast pikemalt pulmadest ja nende üle elamistest :D )
O: banaan
H:tee, 1,5 karjala pirukat juustuga
O: värske ananassi tükid
L: boršisupp, leivaviil
O: 4 šokolaadikommi
Õ: tee, 4 leivaviilu heeringatega ananassi-majoneesikastmes

trenn: 45 minutit jalgratta sõitu
samme:11759

teisipäev, 16.juuli 

H: kohupiim 
O: vaarikad, punasõstrad, mustsõstrad (ehk jalutuskäik maal aias)
L: riis, tomati-kurgi salat
Õ: ühesõnaga--- läks käest ära :S

trenn:60 minutit kõndi ja 20 minutit graatsiaketas+stepper
samme:13720

kolmapäev, 17.juuli 

trenn: 34 minutit intevall jooksu (1m kõnd+1m jooks)

nädala järgnevate päevade kohta annan ülevaate millalgi nädala lõpus, praegu nii kiire, et jaksa siia igapäevaselt kirjutama tulla....  trenni üritan teha piisavalt, et järgmine nädal saaks veidi vabamalt puhkusel võtta :) 

5-nädal! Söömised ja trenn

See nädal tuleb üks paras pähkel, sest reedel on venna pulmadja laupäeval on kindlasti vaja veel järelpidu ka pidada ja ega see pühapäevgi nii korralik siis enam tule :D Aga see selleks

esmaspäev, 8. juuli 
kaal: 97,6kg (no on ju masendav:S )
H: neljaviljapuder moosiga
O: kõike mida parajasti hing ihaldas ja kapist leida oli
L: tatar, 2 praemuna, tomat, keefir
O: vaarikad
Õ: sealihast kodus tehtud šašlõkk, tomatid, sorts hapukoort

trenn: 21 minutit rattasõitu + 35 minutit lihastrenni
samme: 14118

teisipäev, 9. juuli
kaal: 97,2kg (ja kuigi eile oote ajal õgisin nagu segane, on eilsega võrreldes miinus, ma ei saa sellest kaalust aru)

trenn: 42 minutit rattasõitu
samme:16825

kolmapäev, 10.juuli
 H: neljaviljapuder vaarika toormoosiga
L: juurviljasupp, leivaviil
O: üks hetke ajel välja mõeldud rukkijahu-muna kakuke koos toormoosiga :D
Õ:juurviljasupp, leivaviil, kiivid

trenn: 1tund 35 minutit kõndi (9,55km)
samme: 18769

neljapäev, 11. juuli 
H: kaerahelbepuder toormoosiga
L: omlett, pihv, tomat, pett
Õ: tatraroog, pett
O: kiivid

trenn: 60 minutit kõndi (6,2km)
samme: 16433

reede, 12.juuli 
kaal: 95,6kg 
Täna pulmaminek, nii et söömisi ei märgi ja trennis on puhkepäev! :) 

täiesti hämming ja masendus

Hommikust,

täna läks uni vara hommikul juba ära, nii et istun nüüd siin vaikses üksinduses kuni kõik teised veel magavad.. Istun ja nukrutsen sest käisin kaalul ja tõesti sellist numbrit sealt oodata ma ei osanud :( see eelmine nädal sai paar korda patustatud ja söögikorrad olid suht kaootilised aga, et selline pluss kaalult vastu vaatab.. no täiesti pekkis ma ütlen.. OK, on mõned faktorid, mille tõttu ootasin väikest tõusu, nagu see, et söömine oli nagu oli ja seedimine on ka selle kaootilise söömise tõttu väga aeglane jms aga no et tõus on võrreldes eelmise esmaspäevaga 1,5kg ja vahepealse 95,4kg-ga ei hakka üldse võrdlema, mis see vahe on :S :S

Nii et jah. Masendav algus nädalaks ja mul on vaja veel reedel ju pulma minna oma uue kleidiga, mis ostsin... Eks kolmapäeval, kui mõõtmise päev on, saan näha, kas cm-eid on ka nii metsikult juurde tulnud, või on asi praegu tõesti selles väga aeglases seedimises. Peaks vist täna kiivit ostma ja peeti :)

Igastahes eelmise nädala kohta nii palju veel, et oli kiire nädal. Sai šoppamas käidud ja endale uus kleit ostetud nagu juba mainisin (pildi panen ka kunagi kui pulmas käidud). Lisaks käisime lastega Vudilas hullamas ja eile sai korraks ka metsa põigatud ja mustikaid ma metsmaasikaid söödud :)

Trenni sai ka korralikult tehtud arvestamata, et kaks päeva läksid vahelt muude tegemiste arvelt kaduma ja olid täiesti trennivabad. See nädal läheb nädalalõpp trenni jaoks kaotsi, nii et nädala alguses tuleb eriti tubli olla :)

Rohkem vast täna ei kirjutagi, lähen ja masetsen edasi oma pudrukausi juures :(


õhtune edit: jah, lõunaoote ajal sai vihast ikka enda siniseks õgitud, aga see oli üks söögikord, ülejäänu oli jälle korralik ja õhtul oli trenniks 21minutit rattasõitu + 35 minutit toas lihastrenni :)

väike väsimuse pisik kallal

Hei,

olen teist päeva juba kuidagi üliväsinud.. asi vist selles, et olen suht tubane olnud ja siin niisama lebotades tuleb lihtsalt uni peale.. täna juba isegi on suht ok olemine, aga eile oli küll lõunast alates selline uni kallal, et magasingi koos lastega lõunaund :)  Täna kavatsen õhtul minna ikka kõndima või rattaga sõitma, et mitte väga pikaks ajaks ka lebotama jääda.

Panen siia siis eelmise nädala trennid ka pildina:

Nagu näha, siis eelmine nädal sai trenni tehtud päris kõvasti :) see nädal kindlasti võtan veidi vaiksemalt, sest kolmapäeval lähen õe lapsi valvama ja neljapäeval loodan, et saan minna šoppama, sest venna pulma oleks vaja mõni ilus kleit selga muretseda :) 

Tegelikult on äsja alanud nädal üldse selline veidi tagaishoidilikum kui eelnevad.. söögi koha pealt olen kogustega veidi liialdanud ja olen ka söönud asju (nagu makaronid), mille järele varem nagu üldse isu pole olnud. Ei tea millest see on, aga annan siis kehale selle hetke (ehk siis eilne päev) rahulikumat hetke, et siis jälle suure hooga edasi lasta :) 

 Sellest nädalast veel nii palju, et täna plaanis lõuna ajal veidi harjutusi teha, et lihased jõusaali kinniolekuga ka puhkele ei jääks :D ja õhtul siis kõndima või rattaga sõitma, ei tea veel. Homme siis, nagu öeldud, olen lapsi valvamas, aga loodan ka veidi leida aega, et muru niita või puid tassida, mis ka paras trenni eest :) Neljapäeval on õhtul rahvatants. Reedel peaks siis rattaga sõitma minema. Laupäeval ja pühapäeval on ka kindlasti rattasõit või kõnd, aga seda veel täpsemalt vaatab, et kumba teen  ja nädalavahetusel kindlasti on plaanis ka puude tassimist kõvasti :)

Ühesõnaga tuleb siiski suhteliselt tegus nädal :)

4. nädal - söömised ja trenn

1. juuli, esmaspäev
kaal: 96,1kg
H: omlett, kurgi-tomati-hapukoore salat
L: praetud kartul ja kana, tomati-kurgi-hapukoore salat
O: tass kama (stevia suhkru aseainega)
Õ: riis, kalapulgad, tomati-kurgihapukoore salat (mm, kui hea oli.. ports oli ikka tunduvalt suurem kui oleks pidanud olema)

trenn: 40 minutit kõndi
samme: 8028

2.juuli, teisipäev 
kaal: 96,1kg
H:neljaviljapuder enda keedetud maasika-rabarberi moosiga
L:riis, sorts hapukoort, tomat, kalapulgad, pett
O: tass kama
Õ: riisroog hakkliha ja tomatikastmega

trenn: 31 minutit lihastreeningut kodus +59 minutit jalgratta sõitu (17,63km)
samme:11266

3.juuli, kolmapäev 
kaal: 95,4kg :)
H: neljaviljapuder enda keedetud moosiga
O: arbuus
L: omlett, kalapulgad, tomat, keefir
O: vaarikad
Õ: tatraroog hakklihaga

trenn: 1tund 45 minutit kõndi (10,3km)  + 3,5 tundi puude tassimist
samme: 27663

4.juuli, neljapäev 
kaal: 95,4kg
H:  neljaviljapuder enda keedetud moosiga
L: rimi kanapitsa suurem tükk  (250gr) 
Õ: riis, kalapulgad, tomat
+ lisaks õhtul 1 banaan ja veidi arbuusi 

trennis puhkepäev!
samme:13719

5.juuli, reede
H: 2 banaani
L: kokteilsalat
O: vanilli jäätis
Õ: krõpsud ja valge klaar  (lihtsalt nii väsinud oli ja tahtsin rämpsu süüa)
+ 4 viilu leiba (kaks juustu, kaks vorstiga) 

trennis puhkepäev
samme:12711

6.juuni laupäev
H: omlett, 1 suur tomat
L:tatar, kalapulgad, toorsalat
Õ: tatar, toorsalat, tass keefiri

trenn: 25 minutit rattasõitu (7,75km) + 64minutit kõndi (6,2km)
samme: 24194

7.juuni, pühapäev
Võtsin veidi vabamalt ei lugenud igat suurtäit. Kuni päris õhtuni oli väga ok aga õhtul läks veidi käest ära :(

trenn: 70 minutit kiirkõndi (7,2km), umbes 2 tundi muruniitmist
samme:28269