train hard and eat.. healthy?? Yeah, right :S

Hei Hei,

pole pikalt siia sattunud. Eelmine nädal oli üldse üks kahtlane nädal.. söögipool oli täitsa paigast ära ja kuigi trenni sai tehtud üle 4 tunni, siis tundsin, et luuserdasin liiga palju. Igastahes. asi lõppes sellega, et laupäeval sai peol käidud ja.. no ütleme, et sai üle tõsiselt pika aja kangemat alkoholi maitstud ja kuna ma mõned kuud pole üldse alkot ju joonud, siiis hakkas see liiga ruttu pähe.. Pühapäeva istusin kodus ja mõtlesin veidi enda käitumise üle järele ja sain aru, et mina ja alkohol ei käi kokku. Olgugi et mul oli nagu tõsiselt lõbus õhtupoolik koos kõige lahedamate inimestega aga siiski. oleksin saanud sama laheda õhtu ka ilma alkoholita. Nii et siis püüan edaspidi alkoholi vältida, isegi ehk täielikult oma elust välja lülitada :)

Samas on jälle probleemiks mu söömine.. Ma ei saa enam kuidagi toitumist paika. Söön jama ja seda on trennides ka kõvasti tunda. Keha pole saanud vajalikku kvaliteetset energiat ja ei jõua üldse nii intensiivselt trenni teha kui vahepeal. Ühesõnaga on toitumine ikka kõige alus! Peaks hakkama uuesti üles kirjutama igat ampsu, siis ehk tuleb ka see rutiin korrapäraselt ja õiget toitu süüa.

Kaalu koha pealt pole ma ka just eriti tubli olnud. Kõigun nii 95-97 vahel juba pikemat aega ju :S Ja tean, et kaal hakkab kohe langema, kui oma söömise korda saaksin aga näed.. Teadmistest on vähe kasu kui enesedistsipliini ja motivatsiooni tulemusel ei rakendu see praktikas...

Lähen nüüd jälle, et end veidike liigutada :) Ja proovin siis nüüd jälle edaspidi söömisi üles kirjutada ja leida huvitavaid tervislikke retsepte, mida võiks katsetada ja proovida :)

Esmaspäev: 
Kaal 96,4kg
Hommik: kaerahelbepuder moosiga
Lõuna: võileivagrillis leivad juustuga (4 viilu leiba) + lapse 1/2 võileivagrilli vahel tehtud juustu-viineri saiast + 1 tass keefirit
Oode: herned aiamaalt
Õhtu:kartul + kaste, pett
oode: ananass

samme:16823
trenn: 24 minutit jalgrattaga + 28 minutit jalgrattaga+ 60 minutit kiirkõndi

No comments:

Post a Comment