oktoobri kuu väljakutse - anna endast kõik igas valdkonnas!!!

Hei :)

Mõtlesin eile, et mis konkreetseid eesmärke see kuu siis endale võiks kaalu- ja trenniteemadel püstitada, aga miski pärast jäi kummitama mind mõte, et tegelikult on praegu elus palju tähtsamaid asju, kui vaid see, et saaks keha vormi ja toitumise tervislikuks. Ärge saage valesti aru, muidugi on ka need minu jaoks ülimalt tähtsad ja hetkel tunnengi, et ehk on nad liiga tähtsad ja selline asi nagu lõputöö (mis peaks olema tähtsusest asi nr1 !) jääb kuidagi taha plaanile.

Seega mõtlesingi, et sean endale küll kuu eesmärgi kaalu - ja trenniteemas, AGA põhi eesmärgiks on nende teemade kõrval saada tehtud ka asjad, millega tegelikult on vaja rohkem tegeleda. Usun, et kedagi see eriti ei huvita, seega ei hakka siia neid pikalt ja laialt lahti seletama, aga põhilisemad panen kirja: 
31. oktoobriks: 
  • kaal maksimaalselt 88kg 
  • trenni tehtud vähemalt 16 tundi, nendest vähemalt 4 tundi õues ja mitte üle  50% üht trenni (et siis hoida ikka mitmekülgsena asja)
  • magusat söödud maksimaalselt 3 päeval (kaht päeva tean juba ette, aga üks siis igaksjuhuks tagavaraks ka :P )
  • lõputöö teoreetilise osa mustand nii valmis, et esitada juhendajale ja lõputöö mängude mustandid valmis- kõige olulisemad!!!
  • olen teinud vähemalt 10 erinevat juurviljatoitu (toidu kõrvale lisatavad salatid ja kartul ei lähe siin arvesse :D ) - siinkohal tahaks soovituse headest retseptidest :) peaasi, et väga kahtlaseid ja võõraid koostisosi ei ole (väike koht, ei ole võimalik igasugu maitsetaimi jms kuskilt muretseda) 
  • menüüst väljas (lisaks magusale, saiale, suhkule jms, mis nagunii juba on) tavaline makaron - see vist saab ka parajaks katsumuseks, aga üritame ikka eks :D Ostan endale neid täistera makarone ja kui väga tõesti makaroni isu tuleb, siis söön neid aga üldiselt üritan hoiduda üldse neist. 
  • olen kartulit söönud maksimaalselt 8 korda (seekord vaatasin, et ikka suhteliselt raske on kartulit eemaldada toidulaualt, nii et seekord suurendan väheke selle lubatust)
  • igapäevaselt teen söögitegemise vms seismistegevuse ajal kükke (üritan päevas vähemalt 50 kükki teha) - see ülesanne just selleks, et see harjumuseks saaks 
no rohkem ei hakka praegu ette panema.. Nendele on lisaks mõned eesmärgid, mis on nädalati mul ära jagatud, aga nii peenelt ei hakka siia kirjutama :) lähen nüüd pikutama, sest see kõhuviirus on nüüd ikka sajaga mulle külge haakinud end :S 


No comments:

Post a Comment