1. nädal Kalmuse kavaga (nädala toitude-trenni postitus)

Heia!

Esiteks pean ära mainima, et saatsin väikse kirja ühele treenerile, kes valib välja 10 inimest, kes saavad osaleda kaalulangetamise bootcampi katsegrupis. Sõrmed risti, et ma sinna pääsen :)

Ja nüüd söömisest: Kuna eelmine nädal oli poolik ja sellest kaks päeva olid sellised, kus ma olin hommikust hilisõhtuni kodust ära, siis ei hakanud nende päevade söömisi siia panema kirja (võite isegi arvata, et Kalmuse kavast ei olnud seal midagi :D )

Aga tänasest siis üritan iga ampsu siia kirja panna. Hakkan tegema eraldi toitumise postitusi, et mitte segamini ajaga muu tekstiga. Siis lihtsam jälgida ka. Lisaks enda toitumise korrastamisele võtsin plaani ka poja toitumist ja liikumist suurema tähelepanuga kontrollima hakata. Lisan siia kindlasti ka tema suuremad saavutused ;)

NB! Seda postitust täiendan igapäevaselt nädala jooksul ja järgmine nädal teen uue postituse jne ;)

NB2! Iga toidukorra juurde kuulub 2 spl oliiviõli + 1 tl maapähklivõid. Neid ei hakka eraldi välja kirjutama.

Esmaspäev, 9.06
Hommik: kaerahelbepuder (tooraine 35gr) soolaga, 2 viilu juustu, 1 keedumuna.
Lõuna: heeringas + hunnik tomatit-kurki
Lõuna 2: keefir + toormoos (kokku tavaline kruusi täis)
Õhtu: katsikul käik (kava väline)
Trenn: rattasõit (kokku 40 km) - sain nii päikest, vihma kui ka äikest. Isegi vikerkaare nägin ära ;)



Teisipäev, 10.06
Hommik: 3 leiba singiga, tee
Lõuna: hakklihaga makaronid (makaroni asemel oleks pidanud muu olema, aga töötoit); toorsalat.
Lõuna 2: sünnipäeva pidamine (tükk kooki  - plaaniväline)
Õhtu: kanatasku juustuga, toorsalat; magustoiduks tikrijäätis (suhteliselt plaaniväline)
Trenn: nautisin esimest puhkuse õhtut kodus ;)


Kolmapäev, 11.06
Hommik:  2 rukkisaia viilu juustuga, 1 keedumuna, tomat, tee
Lõuna: tatar, kurk, tomat, heeringas
Lõuna 2: umbes 800ml Pure ananassimahla (auto sõidul muud tarka ei osanud süüa/juua)
Õhtu: 1 rukkisai tomati ja juustuga, 1 väike kobar viinamarju (kell oli hiline, ei olnud viitsimist vaaritama hakata)
Trenn: peale kaht tundi Auras suplemist-ujumist-hullamist, ei ole mingit viitsimist veel trenni teha :P


Neljapäev, 12.06
Hommik: suur banaan (kiire, kiire hommik :D )
Lõuna: kanaliha pelmeenid, törts hapukoort ja ketšupit (külas)
Lõuna 2: tikrijäätis (no ei suuda näppe jäätisest eemale hoida)
Õhtu: 3 leivaviilu juustu, pihvi ja tomatiga, kruus keefirit toormoosiga. (mõlemad toidud küll plaanist võetud, aga mitte õhtusöögina mõeldud).
Trenn: Vihmane ilm ei kutsunud õue ja tekitas hullu maseka peale, seega lebotasin :S

Reede, 13.06
Hommik: 2 sooja leivaviilu juustu ja tomatiga
Lõuna: kapsahautis, keefir
Lõuna 2: keefir toormoosiga
Õhtu: Sõbranna sünnipäeval söök ja jook :)
Trenn: -

Laupäev, 14.06
söömine toidukava väline (no hommik-lõuna olid tegelikult õigesti, aga ei mäleta enam :D )
Trenn: 14,88 km rattaga

Pühapäev, 15.06
toitumine toidukava väline
Trenn:43,78km rattaga

No comments:

Post a Comment