#100 blogipäeva 13/100 - varajase ärkamise head mõtted

Heia!

Täna oli üle pika aja päev, kus tuli äratusega üles ärgata. See on see puhkuse hea külg, et üldjuhul saab magada nii kaua kui ise tahad (või õigemini kuni lapsed üles ajavad :D ). Aga täna oli kella peale minek ja pidin end juba 7.15 voodist püsti ajama. Üllatavalt kiiresti sain erkaks arvestades, et viimasel ajal on ärkamised olnud ikka 8.30-9.00 paiku :)

Tegelikult oli jube hea, et just täna oli see päev, kus pidin vara ärkama. Nimelt hommikul ei sadanud ja mul oli vaja rattaga teatud kohta minna kella 8-ks :D Sain ilusti plaanijärgselt 7.40 kodust minema ja oma väikse 22 minutilise hommikuse rattasõidu tehtud. Vaadates mis ilm edasi päeva peale tuli, on väga tore, et sain vähemalt hommikuse rattasõidugi ära teha :D Tegelikult peaks täna veel kõndima minema, nii et hoian hinge kinni, et õhtupoole ikka ilusamaks see ilm läheks.

Aga kuni ma rattaga hommikul sõitsin, siis tabas mind mõte, et tegelikult on see hommikune liigutamine ikka ülimalt mõnus. Peaks ehk iga hommik hakkama ärkama äratusega ja kõigepealt ühe väikse rattaringi/jooksu tegema? Kohe tuli meelde, et Viigi ju tegi 100 päeva jooksu väljakutset, aga nii pikalt ma ette planeerida ei saaks, sest töö hommikutel (jah, üks päev peab ju puhkuselt tööle ka naasma :D) ei oleks see luksus võimalik, sest pean juba 6.30-ks lapsed valmis saama ja ise 7-ks tööl olema. Nii et kuidas tunduks 50 päeva väljakutse?? Mõtlen seda asja veel ja kui homme hommikul olen veel plaaniga päri, siis panen täpsed tingimused paika ja hakkan pihta :) Või tegelikult oleks ju 1. juuli just õige alguspäev? Eks homme hommikul siis selgub, kas tuleb teine päev hommikust liigutamist või ei. Täna hommikune liikumine on nagunii tehtud :D

Oh, õues on vihmapaus, nii et aidaa :)



4 comments:

  1. Hommikune trenn on kõige parem, annab suure energialaksu terveks päevaks.
    Tee kasvõi nädalakese proovimiseks :) , mis ei tapa teeb tugevaks!

    ReplyDelete
  2. Ega peab vist jah end proovile panema :-) aga võtan siis veidi kergemalt, et ei jää ühe ala peale. Hommikul enesetunde ja ilma järgi valin kas ratas, jooks, kõnd või tubane trenn. Peaasi et vähemalt pool tundi tehtud saaks :-)

    ReplyDelete
  3. Ma saan sinuga umbes kümme päeva kaasa teha ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No siis peab kohe kindlasti vähemalt 10 päeva pingutama ;)

      Delete