Uue aasta tegemised (364/365)

Uue aasta lubaduste postitusi tuleb uksest ja aknast blogimaastikul. Nii nagu eelmine aasta, ei hakka ka ma see aasta suuri lubadusi jagama uueks aastaks. Lihtsalt kuna lubadusi on kerge murda. Pigem ma panen kirja eesmärgid. Ja mitte aastaks, sest enamasti on detsembrikuuks kõik unustanud, mida head nad on kokku kirjutanud. Vaid ainult jaanuarikuuks. Siis saan iga kuu lõpus teha kokkuvõtte ja uueks kuuks uued eesmärgid seada. Nii ii ole seatavad eesmärgid liiga pikaajalised ja suuremahulised. Seega on tulemus käega katsutavam ja ka tõenäolisemalt teostatavam.

Jaanuari kuus ma:
  • hakkan jooksmas käima. See ei juhtu ilmselt kohe esimesel jaanuaril. Võib olla isegi mitte ka kohe esimesel nädalal (olenevalt ilmast), aga ma võtan uuesti ette algaja jooksja treeningplaani ja alustan nullist. Sest täpselt seal ma oma jooksuvormiga olengi. 31. jaanuariks peab olema tehtud jooksutrenni vähemalt 2 tundi (arvestada võite, et plaanis oli ühe trenni aeg esialgu 20 minutit)! 
  • käin regulaarselt jõusaalis. Kui mitte kaks korda, siis vähemalt korra nädalas ma sinna jõuan. On see siis esmaspäeval või kolmapäeval, aga vähemalt ühel neist päevadest mind sealt leida võib. 31. jaanuariks peab olema jõusaalis veedetud (või viimases hädas kodus kangiga maadeldes) vähemalt 4 tundi. 
  • väldin magusat! See saab ilmselt olema see kõikse raskem ülesanne. Aga ma saan sellega hakkama. Seega, 31. jaanuariks on mul olnud maksimaalselt kolm patustamispäeva, kus olen endale magusat lubanud. 
  • saan oma kaalunumbri vähemalt 5 kg väiksemaks. Kuna pühadega nagunii tuleb neid kilosid, mis on pigem ülenuumamisest, siis ma arvan, et selle eesmärgi saavutan ma juba esimese 2-3 nädalaga ja saan rohkemgi alla. Aga ei hakka ülisuuri eesmärke panema ja ka 5 kg kuuga on tegelikult juba rohkem kui küll. 
  • Ei joo cocat, fantat, sprite, limonaadi, kellukest jne. Ehk siis kõik gaseeritud joogid on menüüst väljas. Ka patustamise päevadel! 31. jaanuariks ei ole joonud tilkagi gaseeritud magustatud jooke. (alkoholi ei hakka üldse mainimagi, sest rinnaga toites on see nagunii menüüst väljas). 
Viis eesmärki. Kõik täiesti teostatavad ja ei kaldu utoopiasse. Kas paneme mingi karistuse ka, kui midagi teostamata jääb? Võiks ju olla, et näiteks: kui rohkem kui ühe eesmärgiga feilin (no väikse kukkumismaa ikka jätaks endale :D) , siis ....  No kui keegi mõne hea välja mõtleb, siis laske aga kommentaariumis tulla. Ma ise ka mõtlen veel, ehk tuleb midagi pähe. (kui tuleb või kui keegi pakub midagi head, siis täiustan seda postitust hiljem). 

Muideks, Facebook ennustas mulle, et saavutan järgmisel aastal kõik eesmärgid, nii et tõenäosus läbi kukkuda on null! :D 

"Sa võid oodata imelist aastat! Tähtede järgi saad sa õnnelikumaks kui eales varem ja sa hõljud läbi elu ilma igasuguste muredeta! Ükski mägi pole liiga kõrge, ükski rada pole liiga pikk: sa saavutad iga endale seatud eesmärgi ja suudad olla seejuures õnnelik ning täie tervise juures! Saab sellest veel paremaks minna? Ole valmis 2016. aastaks!" (ennustus Facebookist)

PS! Kindlasti hakkan uuel aastal ka jooksuvõistlustel uuesti osalema. Päris mitu jooksu juba plaani võetud ja ühele ka ära registreeritud, aga sellest kunagi eraldi postituses pikemalt. 


6 comments:

  1. Kui see saladus pole, siis kui pikk sa oled ja kui palju hetkel kaalud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 166cm umbes olen. Olen saanud mõõtes nii 165cm kui 167cm täiskasvanu eas, seega arvestan ise 166cm-ga :D

      Kaal on hetkel kõikuvas meeleolus, aga no 90 ja 100 vahel kuskil :D

      Delete
  2. Mida see algaja jooksuplaan endast kujutab? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://heidi.tarkpea.ee/2011/04/15/jooksutreeningu-plaan-algajale-5-km/

      Delete
  3. mind motiveerib teleka/arvuti vabaaeg, ehk siis kui tulemust ei tule, siis ei tohi näiteks 3päeva (nädal) telekat/arvutit kasutada ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. see oleks päris hea motivaator küll...

      Delete