Nädala kokkuvõte 4.-10.01.2016

Uus aasta on alanud. Liikumine oma eesmärkide poole on alanud. Olen alates esimesest jaanuarist olnud tubli. Võiks öelda isegi väga tubli! Kolm esimest jaanuari päeva keskendusin peamiselt Margusele, seega liikuma ei jõudnud, aga selle nädala esmaspäevaga sai hoo sisse ka trenniaasta.

Esmaspäeval, 4. jaanuaril, käisin jõusaalis. Viimasest jõusaalis külastamisest oli päris kaua möödas. Hakkasin hoopis teisest otsast oma tegevusi tegema, kui tavaliselt olin teinud. Olin natuke uurinud kavasid, mis interneti avarustes jõusaali kohta on olemas, ja proovisin veidi nende järgi teha. Kuna enesetunne oli sedapidi asju tehes hulga parem, siis mõtlesingi veidi veel uurida ja endale järgmiseks korraks konkreetne kava kokku panna, mida iga esmaspäev tegema hakata.

Lisaks trenni tegemisele sain teada, et seljalihaseid pole mul ikka absoluutselt. Mitte, et teised lihased nüüd eriti suured oleks, aga neid polegi vist üldse olemas :D Seega pean suuremat rõhku seljale pöörama. Aga trenn ise oli tund aega pikk. Oleks kauemgi olnud, aga Marguse söögiaeg tuli peale.

Teisipäeval, 5.jaanuaril, tegin Margusega trenni. Trenn Margusega on 15 minutit pikk, sest kauem ta väga ei taha minuga koostööd teha. Enamasti teemegi trenni sel ajal, kus ta juba veidi jorisevam. Nii saab tema veidike vaheldust ja mina koormust kehale.

Kolmapäeval, 6.jaanuaril, tegin endale puhkepäeva trennis.

Neljapäeval, 7.jaanuaril, tegime Margusega hommikul 15-minutilise trenni ja õhtul käisin aeroobikasse. Jõudmine sinna oli küll väga napikas, aga jõudsin kohale :) Meil on siis Kabalas super treener. Ta kohe oskab inimesi motiveerida ja ilmselgelt näitab ka see tema oskuslikkust, et nii väikses kohas, oli kohal 15 inimest trennis (pluss tean vähemalt kaht inimest, kes sel korral tulla ei sanaud). Aeroobika oli nõks üle 50 minuti pikk.

Reedel, 8. jaanuaril,  jällegi puhkasin. Õues oli nii külm, et sinna nina pista ei tahtnud, toas jällegi kuidagi ei jõudnud trennini oma tegemistega.

Laupäeva, 9.jaanuaril, ei pidanud ka trenni tegema. Aga kuna Margus õhtul jorises, siis tegime koos lausa 20 minutit trenni. Lapsel tuju parem kohe ja emmel särtsu, et õhtu üle elada :) (Magama läksime ikka juba väga varakult, Margus kaheksast, mina üheksast).

Pühapäeval, 10.jaanuaril, võtsin ka vabalt. Esmaspäev nagunii jõusaali päev ja siis tuleb endast maksimum anda.

Seega sai esimese jaanuari nädalaga trenni teha kokku 2 tundi ja 44 minutit. Tasa ja targu alustamine on täitsa tark mõte, ma arvan. Järgmisel nädalal proovin juba veidi rohkem ajaliselt trenni teha. Kindlasti tuleb ka mitmekesisem nädal, kui mu plaanid kõik ilusti nii jooksevad, nagu ma tahan :)

Söömise koha pealt olen ka tubli olnud. Kaal langeb ilusti. Isegi kolmapäevane koogisöömise päev ei mõjutanud väga kaalulangust :) Jõulukilodega olen peaaegu ühelpool!

Uueks nädalaks on lisaks mitmekesisemale trennile ka söömise poole pealt uued tuuled. Sain sabaotsast kinni ühelt huvitavalt pakkumiselt ja hakkan proovima uut toitumiskava. Millist? Sellest juba järgmisel nädalal :)

PS! Tegin lõpuks täna need nö "enne" pildid ära. Aega läks, aga tehtud nad said. Nii jubedad on, et enne ei julge näidata, kui mingid muutused on kehal, millega neid jubedaid pilte võrrelda :P


2 comments:

  1. Oi kui tubli! Ma olen nii õnnelik, et sa jälle kaalukaotusest, trennist ja tervislikust elustiilist kirjutama hakkad. Ma su blogi tänu sellele leidsingi. Tahaksin ka küsida, et kui pikk sa oled, palju hetkel kaalud ja mis su eesmärgid on, et kui pika ajaga mis kaal jne. Äkki teed sellest mingi postituse ka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul plaanis täna uue toitumiskava tegijaga pikem vestlus telefonitsi maha pidada ja kui temaga on kõik eesmärgid-asjad kooskõlastatud, siis teen põhjalikuma postituse sellest ka :)

      Delete