nädala kokkuvõte 15.02-21.02.2016

Nädal jälle möödas ja aeg teha ülevaade, milline see nädal trenni ja toitumise koha pealt oli. Seekord alustan toitumisega.

Toitumine oli kuni kolmapäevani ilus ja kena. Edasi läks asi metsa. Täpsemalt kirjutasin sellest eraldi postituses (loe SIIT). Üritasin ikka igapäevaselt asja kontrolli alla saada, aga päris 100% kava järgi toitumist sel nädalal rohkem ei tulnudki.

Eks see emotsionaalne söömine on üks nõme asi. Õhtul, kui on kõvasti patustatud või hommikul tõustes on kerge öelda, et täna olen tubli. Kuid päevad pole vennad. Vahel juhtub asju, mis sööma ajavad ja enamasti on õhtud juba ilma lisapingetagi katsumuseks omaette. Tean küll, et kolm päeva tuleb pingutada, et kergemaks jälle läheks, aga need kolm päeva üle elada on ka omaette väljakutse.

Ah, mis ma ikka halan. Üritan selle nädala pidustused ka veel üle elada ja siis ehk suudan jälle maiustustest suurema kaarega mööda käia.

Aga liigume edasi trenni juurde. See on veidi rõõmsamas olukorras. Eks ma olen ennegi öelnud, et minu puhul ongi söömise pool tunduvalt raskemini kontrollitav. Kui muud trenni ei saa/jaksa/viitsi teha, siis kõndimine on praegu kohustuslik lausa. Lapsed vaja ju bussile saata ja pärast jälle neile vastu minna :) Minu praeguse kaalu puhul tean, et numbri alandamise mõttes piisaks ka sellest, aga tahaks ikka lihaseid ka saada :D Seega tuleb ikka veidi nädalas lihastrenni ka teha.

Esmaspäeval jõusaali ma ei läinud. Teadlikult, sest olin kodus teinud 45 minutit lihastrenni ja lisaks käinud kaks korda kõndimas (ajaliselt kokku üle 2,5 tunni). Tundsin, et jõusaal veel otsa oleks juba liialdamine.

Teisipäeval tegin toas 25 minutit lihastrenni ja käisin lausa kolm korda kõndimas. Ajaliselt sai kokku kõnnitud umbes 2,5 tundi. Sain nüüd endale üheks Marguse uneajaks kõnnikaaslase ja nii tulebki vahel päevi, kus lausa kolm korda kõndima saab :)

Edasi nädal mööduski vaid kõndides. Isegi kui söömine oli paigast ära, siis kõndimist ei saanud ikka ära jätta. KOlmapäeval kõndisin peaaegu 1,5 tundi, neljapäeval 50 minutit ja reedel 2 tundi. Laupäeval ja pühapäeval olid puhkepäevad.

Kokku sai ajaliselt trenni tehtud 10 tundi ja 33 minutit. Ajaliselt hea, aga arvestades, et aeroobika jäi see nädal ära, jõusaalis ei käinud, siis üritan järgmisel nädalal tublim olla :)

selle aasta nädalad ühes tabelis



No comments:

Post a Comment