veebruari kokkuvõte ja märtsi eesmärgid

Teine kuu sellest aastast on läbi saanud. Aeg teha kokkuvõtteid ja seada uusi eesmärke!

Veebruarikuu eesmärgid: 
  • Jooks. Jätkuvalt üritan jooksma jõuda. Seekord panen eesmärgiks vähemalt 1,5 tundi jooksu. Kuna alguses nagunii on vahemaad ja ajad lühemad, siis eeldan, et viis jooksutrenni võiks kuu jooksul ära tulla. - Tehtud! Küll kaks korda jõudsin jooksma, aga 1,5 tundi sai nende kahe korraga ära joostud :) 
  • Kaal. Miinus 4 kg. Nädalas kilogramm on ok. Eriti minu kaalu juures.  - siinkohal pean silmad maha lööma ja ütlema, et ei saanud hakkama :( Kahe esimese nädalaga võtsin alla, kahe järgmisega tuli osa tagasi. Ühesõnaga kuu lõikes sai küll kilo alla võetud, aga rahul ei ole. Kohe mitte üldse!
  • Kõndimine. Kuuga 120km maha kõndida ei ole eriti suur väljakutse, aga arvestades ilmasid, siis igaksjuhuks üle pakkuma ka numbriga ei hakka. - tehtud! kokku kõndisin 164km. 
  • Maiustamine. Kuna veebruaris on meil sadamiljontuhat sünnipäeva, siis jätan siinkohal patustamispäevade arvu kolme peale. Aga selle erandiga, et üritan jääda normi piiresse maiustamisega (et ei söö tervet kooki ära, kuna sel päeval võib) ja võimalusel eelistan tervislikumaid patustamiseviise. -  ülim feil. Ma olen ikka selles etapis veel, et kas mitte üldse või kõik. Pean veel tööd tegema selle kohaga. 
  • Jõusaal/kodune jõutrenn. Vähemalt 4 tundi kuus olgu olla!- 4 tundi ja mõned minutid peale sai kokku. Oleks võinud tegelikult rohkem. Aga järgmine kuu jõuab veel, eks :) 
Kokkuvõtlikult võib öelda, et kui jaanuar säras söömise poolega, siis veebruaris võib trenniga rahul olla. Loodame, et märtsikuu tuleb siis see hiilgav aeg, kus paigas on nii söömine kui trenn! 

Märtsikuu eesmärgid: 
  • Jooks. Seekordne eesmärk on kordade suhtes - vähemalt neli korda märtsikuu jooksul pean jõudma jooksma. Ideaalne oleks küll 2 korda nädalas, aga ei hakka latti väga kõrgeks kohe seadma. 
  • Kaal. Numbrinäit kaalul alla 85kg. Ehk siis 84,9kg on maksimaalne, mida viimasel märtsi kuupäeval kaalul ees tahan näha. 
  • Kõndimine. Neli korda kuu jooksul (keskmiselt kord nädalas) kõnnin päevas üle 10km. 
  • Maiustamine. 12. märts on üks ja ainuke maiustamise päev! Tean, et naistepäev saab ka paras katsumus, aga üritan olla selle päeva ilma maiustamata (teen äkki kavasiseselt midagi magusamat, kes teab). 
  • jõusaal/kodune trenn. Jilliani kava läbimine (selle erandiga, et kava ei pea tegema nendel päevadel, kui käin jooksmas, aeroobikas või jõusaalis). 
Annan endast parima, et selle kuu eesmärgid saaksid 100%-selt täidetud. Ilmselt on maiustamise ja Jilliani punktid kõige suuremad väljakutsed, aga ma saan hakkama! Pean saama! 


No comments:

Post a Comment