Aprillikuu kokkuvõte

Naljakuu sai läbi. Nalja muidugi sel kuul trenni ja toitumise koha pealt ei teinud. Kuigi eesmärke kõike ei täitnud, siis üldiselt olen eelmise kuuga rahul. Ja kui ise olen rahul, siis rohkem polegi vaja :) Aga kohe kõigest täpsemalt ja paneme uued sihid ka paika, et ikka ilusti rajal püsiks.
  • Jooks- pidada kinni Kati jooksukavast!  - Ajaliselt küll on pikkade jooksudega veidi nihu läinud, aga jooksud said tehtud :) Ise olen väga rahul olenemata, et nüüd päris 100%-liselt kava täidetud ei saanud.
  • Kaal - Kui ma nüüd kuskil 84kg juurde jõuaks, oleks väga hea - 85,2 oli eile hommikul. Seega päris kuuga 84 ette ei saanud, aga kuna täna  (2.mai) on see juba ees, siis olen rahul. 
  • Vesi - joon iga päev vähemalt 2 liitrit vett - enamvähem võib linnukese teha. Mõni päev sai veidi alla kahe liitri joodud, aga samas on ka päevi, kus sai lausa kolm liitrit juua. 
  • Maiustamine - eesmärk oli tegelikult hea, aga ei mõjunud see ka, et maiustamise eest lisatrenni pean tegema. Samas kuule tagasi vaadates olen ma rahul. Maiustamisi oli vähem, kui eelneval kahel kuul. Ei tekkinud seda rattasse sattunud tunnet, et kui korra maiustad, siis oleks vaja järgmisel ja ülejärgmisel jne päeval ka midagi näksata. 
  • Ratas - kuu jooksul teha neli rattasõitu õues (keskmiselt üks kord nädalas) - kuu esimesel poolel käisin rattaga sõitmas, teisel poolel ei jõudnud. Hindele "kolm" sai see eesmärk seega tehtud.
Aga nüüd uute eesmärkide juurde. Maikuuks on sihihoidjateks sellised eesmärgid: 
  • Kaal - 31. maiks PEAB olema kaalul ees number seitse. 
  • Jooks - ikka kava järgi joosta ja maijooks alla 50 minuti joosta. 
  • Toitumine - proovin leida vähemalt kolm head retsepti, mis taltsutaks mu magusaisu, aga oleks tervislik valik ja samas peab see olema selline, mis on enamasti kohe olemas. Nagu näiteks see šokolaadiplaat, mida jagasin SIIN.  Suvi tulemas ja sellised sügavkülma näksid oleks ideaalne nii mulle kui lastele jäätise eest. 
  • Kupumassaaž - Teha iga päev massaaži. 
  • Trenn - teha igapäevaselt hetkel pooleli olevat tagumiku challenge´eid, lõpetada esimene tase nendega ja minna edasi järgmisele tasemele. Mitte jätta päevi vahele ja võimalusel teha ühes päevas kahe päeva kava. 
Ühtpidi veidi tagasihoidlikumad eesmärgid, samas jälle numbrilised eesmärgid on parajad väljakutsed. Eks näeme, kuidas kuu kulgeb :) 


2 comments:

  1. Proovi seda:
    http://www.minasuudan.ee/
    See on rohkem tahtejõu kasvatamiseks, kui kaalu alandamiseks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. päris huvitav asi, uurin kohe lähemalt :)

      Delete