Mai kokkuvõte ja uued eesmärgid juunikuuks

Lubasin suure suuga, et tänaseks hommikuks on kaalul 7 eest. Järjekordselt pean oma sõnu sööma. Kui eelmine nädal ei oleks läinud sinna samusesse, kus ta läks, siis olekski olnud, sest tänaseks kaalunumbriks oli 80,8kg. Vähem kui kilogrammi kaugusele jäi see seitse. Sellega juba feilisin ühe eesmärgi täitmisel. Vaatame siis teised ka üle.

Teiseks eesmärgiks oli joosta Maijooksul aeg alla 50 minuti. Selle eesmärgi täitsin sajaga ära ja rohkemgi veel. Poleks unistanud ka, et aeg alla 44 minuti tuleb. Seega väga väga rahul enda ajaga ja uhke ka muidugi!

Kolmandaks eesmärgiks oli tervislike maiuste retseptide otsimine. Sellega ma tegelesin ja mul on siin draftis mitmeid huvitavaid leide ka salvestatud. Aga katsetamiseni pole jõudnud. Maikuu oli lihtsalt nii kiire ja soe, et köögis üritasin olla nii vähe, kui võimalik.

Neljandaks lubasin kupuga masseerida igapäevaselt. Just iga päev selleni ei jõudnud, aga viis nädalat on kupumassaaži tehtud nii, et vähemalt viiel päeval nädalas oleks linnuke kirjas. Seega olen rahul omadega.

Ja viimaseks eesmärgiks oli lihastrennina teha erinevaid challenge´eid iga päev. Poole kuu pealt läks sellega asi rappa. Hakkasin rohkem jooksma ja siis ei viitsinud kuidagi neid enam teha. Loodan, et nüüd, kui lastel kool ja lasteaed läbi saab ja ei ole seda hommikust kohustulikku liikumist, siis äkki sunnin end rohkem lihastrenni ka tegema.

Vot selline see kuu oli. Üldjoontes olen ma ise rahul. Eriti just selle Maijooksu pärast. Kuigi kaalul ei saavutanud seda, mida soovisin, siis cm-id on ilusti ikka langenud ja see on väga positiivne!

Paneme ikka järgmise kuu  jaoks ka mõned eesmärgid. Sellega on veidi keerulised lood, sest üheks suureks suve eesmärgiks on poolmaratoniks treenimine. Aga kuna mul kava, mille järgi treenida, ei ole veel, siis on raske ka trennide koha pealt midagi lubada. Aga panen midagi üldjoontes kirja, mis ilmselt olema hakkab.

  • Nädalas üks jooks vähemalt 10km 
  • Nädalas  üks tunnine lihastrenn
  • Nädalas üks kord rattasõitu (vähemalt 45 minutit)
  • Õppida ära foam rolli kasutamine. 
  • Kaalule 30.juuniks numbriks 77 või vähem. 
Järgmise kuu eesmärkides keskendun eelkõige trennidele, sest pean end natuke jooksu mugavustsoonist välja peksma. Muidu see valmidus septembri poolmaratoniks ei tule (muide olen ikka juba ära ka registreeritud, seega kindel plaan!). Kui hästi läheb ja ma rahakoti suud raatsin avada, siis lasen ikka päris personaalse plaani teha poolmaratoni jaoks. 

mai trennid



No comments:

Post a Comment