Nädala kokkuvõte 6.06-12.06.2016

Panen lõpuks eelmise nädala trennid ka kirja. Aeg on viimasel ajal selline väga defitsiitne kaup ja tuleb väga otsida aega, et siia kirjutama tulla. Hetkel seda natukeseks on, seega lasen kiirelt näppudel tegutseda.

Esmaspäev: keha oli kange pühapäevasest jooksust. Kati soovitusel läksin ratast sõitma (38minutit).
Teisipäev: Keha oli parem, kuid jalad ei olnud päris omas elemendis veel. Siiski võtsin ette jooksu (35minutit), mis oli väga õige otsus. Peale jooksu olid igasugused kangused kehast kadunud.
Kolmapäev: tegime lastega trennikooli, minul lihastrenn (50 minutit).
Neljapäev: Hommikupoolikul käisin kõndimas (54minutit). Ei olnud see nädal veel kordagi kõndima jõudnud. Lõuna ajal võtsin oma kangi ja tegin youtube´i video järgi podybump´i (1 tund).
Reede: Juhe oli täiesti koos ja tegin jooksuga korraliku restardi endale (1 tund 15 minutit).

Laupäeva ja pühapäeva lubasin endale puhkepäevadeks. Olin omadega suhteliselt läbi sellest nädalast. Mulle jõudis vist kohale see kooliaasta lõpu pingelangus ja lasin kõik emotsioonid pinnale tõusta, mis seni olid kohustuslikus korras tahaplaanile surutud. Seoses sellega polnud ka söömine üldse eeskujulik. Oli päevi, kus sõin liiga vähe. Oli päevi, kus jälle liiga palju. Lisaks oli Margusel ulme kehv nädal, mis tähendas mulle magamata öid ja pidevat väsimust.

Kokku trenni: 5 tundi 15 minutit ja 10 sekundit

Kaalule ei mõjunud see nädal üldse hästi. Olen omadega plussis (81,2kg tänase seisuga). Ei tule see seitse mitte kuidagi. Lisaks kehvale nädalale on seal üks süüdlane veel. Nimelt ma tunnen vist ennast oma kehas liiga hästi. Öeldakse ju, et peab endalt küsima, kui väga sa seda tahad?

Ma tahan VÄGA joosta poolmaratoni. Ma tahan VÄGA trenni teha. Aga kui asi puudutab mu keha, siis ma olen juba täitsa rahul ja mul pole enam sellist "ma pean" tunnet peal, et see kaalukaotus oleks ülitähtis. Samas ei ole ma oma numbritega kaugeltki veel tervislikus kaaluvahemikus ja peaksin seda indu veel endas omama.

Eelmisest nädalast õppisin aga ära, et söömise poole korras hoidmine ei ole vajalik vaid kaalulangetuseks. See on vajalik ka jooksus edusammude tegemiseks. Kui ei ole kehal, mille pealt seda kiirusearendust või vahemaade pikenemist võtta, siis seda ei tulegi.

Kuna praeguseks on eelmise nädala pinged maha maandatud, siis olen ilusti jälle toitumiskavas 100%-selt sees! Loodan, et see nii ka püsib.

Pärast tunnist bodypumpi :D 


2 comments:

  1. Ma ei tea, kas see on kommentaar, mida sa tahad kuulda, aga aktiivse trenni ajal mu kaal kas seisis või isegi tõusis. Ainus ja parim viis (just kaalu langetamiseks) on mul alati olnud kerge aktiivne eluviis ja toitumine. Ma saan muidugi aru, et sul on lisaks teised eemärgid, seega loodan, et saavutad eesmärki nii, kuidas on parim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kusjuures olen ise tähele pannud küll, et perioodidel, kus trenn on tagaplaanil, on kaalul kiirem käik sees allapoole. Aga samas cm-id kahanevad ka praegu täitsa kenasti ja ehk ma peaks selle kaalu lihtsalt natukeseks ajaks peast (loe:toast) välja viskama. Riiete järgi saan ju aru, et tegelikult ei ole ma seisukohas oma kehaga. Püksid on iga pesuga järjest laiemalt jalas ja seega ei saaks öelda, et olen paigalseisus, nagu kaal mulle üritab selgeks teha.

      Delete