Nädala kokkuvõte 4.07-10.07.2016

Eelmine nädal oli täis igasugu erinevaid emotsioone ja tegemisi. Ilmselgelt oli kõigil neil päris suur mõju minu söömisele, trennile õnneks mitte. Trenniga olen üldse jõudnud punkti, kus minu jaoks on ajuvaba olukord, kus ma ei lähe nädalas vähemalt 2-3 korda jooksma. Muud trennid ma veel võin ära jätta, kui aega või tuju pole, aga jooks on selline must have asi mu elus :) Söömisega kahjuks nii head lood veel ei ole, aga loodan ka sellega kord sellesse punkti jõuda, et tervislik valik on alati esimene valik, mis pähe tuleb :)

Aga liigume nädala trennide juurde. Esmaspäev ja teisipäev olid täiesti trennivabad päevad. Sellist asja juhtub maru harva, et ma esmaspäeval trenni ei tee. Üks mu põhimõtetest tegelikult on, et alati tuleb esmaspäeval trenni teha. Ei teagi, kuidas seekord siis nii juhtus. Olin oma mõtetega täiesti Tartu sisseastumisvestluse lainel (millest võite lugeda SIIT). Kuna olin eelnevalt kaks päeva trenni teinud, siis ei näinud sellest suurt pattu ka, et vabad päevad võtsin.

Kolmapäeval oli endal juba väga imelik olla, et miskit teinud pole. Seega tegin hommikuse Marguse une ajal pooletunnise lihastrenni. Polari enda kava järgi, nimetus seal on core treeningul, ma nüüd täpselt ei tea, mis see Eesti keeles on, kehalihased?? Lisaks käisin õhtul 45-minutilisel intervalljooksul.

Neljapäeval olin Tartus, seega jäi trenn ära. Õhtul küll sada korda mõtlesin, et ma nüüd ikka lähen jooksma, aga suutsin end ümber mõelda, sest reedel oli plaanis nädala pikk jooks ära teha.

Reede hommikul läksin suure hurraaga õue plaaniga 15 km ära joosta. Seega võtsin tempo selle järgi ja lausa lust oli joosta. No ja siis helistati mulle ja paluti väikest lapsehoidmispalvet. Kuna lapsed nagunii tahtsid minna kuhugi, siis lubasin koju joosta ja end valmis panna :D  Vähemalt 10km sain joostud ja enesetunde järgi öeldes võin arvata, et see 15 poleks mingi probleem sel päeval olnud.

Laupäeva hommikul kripeldas eilne jooks päris kõvasti ja tegin sellise lolli tembu, et läksin uuesti 15 km-i katsele. Ise olin suhteliselt kindel, et ära ta ei tule. Kuigi mingit kangust või raskustunnet kehas eelmise päeva jooksust polnud, siis pulsi lõi küll tunduvalt kiiremini lakke. No käru oli ka muidugi kaasas, aga siiski. Enda arust polnud tempot ollagi, aga pulss oli juba neljandas tsoonis. Nii ma üritasin joosta nii aeglaselt, kui sain, aga siiski jooksin tunduvalt kõrgema pulsiga, kui Polari jooksuplaan ette nägi.

Aga ma jooksin selle 15km lõpuks ära. Enesetunne oli lõpetades selline kõikuv - ühtpidi hurraa, et ära tegin, teiselt poolt lõhkus pea meeletult. Hakkas ta juba poole jooksu pealt valutama ja valutas õhtuni välja.

Pühapäeval võtsin täieliku puhkuse trennist. Ega muud mul üle ka jäänud, sest juba laupäeva hommikust saati oli mul kodus väike patsient, kes vajas emmet igal sekundil. Nimelt tulevad Margusel hambad. Kolm korraga :( Seega käis elu tema tempos. Kuna tegelikult oli kehal puhkepäeva vaja ka peale kaht pikka jooksu, siis lasingi kõigel muul olla ja tegelesin vaid lapsega.

Kokku sai trenni tehtud 4 tundi ja 26 minutit ja selle jooksul läbitud 31,8km. Veidi vähem, kui ideaal, aga kuna oli palju kodust ära oldud aega, siis võib rahule jääda.

Söömise poolt ei tahaks kohe üldse kuidagi kommenteerida. Jube, kui raske on suvel ikka asja ohjas hoida. Just need päevad, kui kuhugi minek on. Ma vahepeal veidi muretsesin juba oma kaalu pärast, et äkki peaks ikka korraks peale astuma ja seisu kontrollima. Aga ei ole teinud seda. Kuni täna hommikuni, millest juba kirjutan järgmises postituses.




2 comments:

  1. Palju ajaliselt 15 km tuli? Ikka nii tubli oled :) Mul muide hakkas ka laup jookuslõpupoole pea valutama :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. veidi alla kahe tunni, keskmine kilomeetri aeg oli 7:32. Samas jooksin käruga ja üritasin pulsi järgi joosta (mis eelmise päeva jooksu mõjul ilmselt tõusis väga kiiresti lakke).

      Delete