Ürituse "Aktiivne august" reeglid

Kaks päeva on veel "aktiivse augusti"  väljakutse alguseni. Seega, kes veel pole liitunud, siis võtke see samm ja tehke seda SIIN. Panen täna siia kirja täpsemalt, kuidas see väljakutse välja hakkab nägema. Homme proovime teha FB ürituse lehel ühe proovipäeva, et kuidas välja kukub. Aga reeglid siis:

  • Võistlusel osalemiseks pead saama jälgida oma aktiivsust kas aktiivsusmonitoriga, sammulugejaga või mõne äppiga, mis gps-i alusel kilomeetreid loeb. 
  • Aktiivsusmonitoriga pead saama päevas 100% täis. See ei olene, mis tasemele oled oma kella pannud. See on su enda valida. Igaühele oma elu järgi. Mina ise olen teisel tasemel. 
  • Sammulugejaga pead saama päevas 10 000 sammu täis. 
  • GPS-i alusel toimiva äppiga jälgides pead päeva jooksul kõndima 7km. See 7km ei pea jutti olema kõnnitud, aga päeva jooksul peab see täis tulema. 
  • Iga päeva hommikul tuleb ürituse lehele päeva postitus, mille alla tuleb lisada oma aktiivsusest/sammudest ekraanitõmmis või pilt. Niisama numbri sisestamised ei lähe arvesse. See on selleks, et võimalikult vähe pettust oleks. 
  • Oma näite saab lisada tagant järgi kaks päeva, näiteks reedeseid näite kontrollin mina hiljemalt pühapäeval ja hiljem enam lisada ei saa. 
  • Kui sul on probleemiks igapäevane lisamine, siis teeme eraldi kokkuleppe ja saadad mulle nädala pildid korraga e-mailile, AGA siis peab olema see saadetud nii, et saabuks mulle hiljemalt esmaspäeva hommikul (eelmise nädala kohta). 
  • Loosimised toimuvad kolmapäeviti ja selles osalevad need, kes eelmisel nädalal olid tublid! Kui ma saan toetajaid juurde, siis võib sattuda ka sisse loosimisi, kus osalevad kõik, aga hetkel olen koostööpartnereid nii valinud, et igasse nädalasse jääb üks loosimine. 
Nüüd said vist olulisemad asjad kirja. Kui mõni küsimus on, siis alati küsige ja leian vastused :) 

Üldiselt ma loodan, et selle kuu ajaga saame me kõik tunduvalt aktiivsemaks, kui seni oleme olnud ja viimane suvekuu tuleb eriti sportlik ja liikuv! 



6 comments:

  1. Kas nii võib ka, et mõnel päeval pürgin 100% täis saamise nimel oma Polari kellal ja teisel päeval 10 000 sammu poole, kuigi 100% ei tule täis? Mul on nimelt see, et tööpäevadel pean 10 tundi püstijalu olema ja sammud tulevad kenasti täis, aga õhtul hilja pole enam kindlasti energiat, et nt jooksma minna, et 100% ka täis tuleks. Vabadel päevadel teen aga mõni hommik nt kohe Bodypumpi ja saan pooleks päevaks 100% täis, kuigi samme võib olla alla 10 000. Tase on mul ka 2 peal ja seda ei tahaks ka 1 peale muutma hakata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma arvan küll :) ma isegi pole selle peale mõelnud enne, sest eeldasin, et kõik valivad ühe näidu, mille järgi oma eesmärki täita. Aga samas ma arvan, et ka nii on ok.

      Delete
  2. Tegelt on see 100% väga kahtlane, kuna ma saan ise tööl arvutiga trükkides selle väga kiiretsi täis, samas liikumist, kui sellist otse pole, sest iga käe liigutuse peale masin reageerib, ükskõik, kas trükin, hakin, vehin lihtsalt käega, siis loeb ta seda ja siis tundub kuidagi imelik, et osad jalutavad reaalselt 7km ja mõni võib lihtsalt istub päeva töölk arvutitaga ja tulemus on sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul näiteks hakkides ja trükkides ei anna aktiivsust juurde. Äkki sõltub kellast? Aga eks me kõik ju liigu eelkõige iseenda tervise pärast ja seega igaüks seab ka endale vastavad eesmärgid 😊

      Delete
  3. Kas sellele, kellel on kõige rohkem samme kogutud/pikem distants läbitud, on ka mingi auhind?

    ReplyDelete
    Replies
    1. selles väljakutses ei võistle me eesmärgiga "kellel kõige rohkem kogutud", vaid et kes kõige enam päevi järjest suudab eesmärki täita. Jah, nende vahel, kes selle augustikuu ilusti igapäevaselt suudavad eesmärki täita, läheb loosi küll auhind ja selleks on OTT-i poolt tervislik tort.

      Delete