Nädala kokkuvõte 8.08-14.08.2016

Möödunud nädalaga võib täiesti rahule jääda (v.a une puudujääk, aga see praegusel perioodil täiesti normaalne nähe). Nii trenni kui söömise poole pealt. Kuigi ideaalne polnudki kumbki pool, siis nii head nädalat pole päris pikalt olnud.

Panen kõige pealt trennid numbrites kirja:
E: puhkepäev, päeva aktiivsus 112%
T: tempo jooks (3,69km, keskmine pulss 165), päeva aktiivsus 118%
K: puhkepäev, aga käisime õhtul perega jalutamas ja ma sörkisin väga aeglasel tempol terve aja, päeva aktiivsus 100%
N: jooks (5,08km, keskmine pulss 158), päeva aktiivsus 104%
R: puhkepäev, päeva aktiivsus 101%
L: pikk jooks - ööjooks (10km, keskmine pulss 184), päeva aktiivsus 246%
P: taastav kõnd (5,45km, keskmine pulss 106), päeva aktiivsus 100%

Nädala keskmine aktiivsus tuli seekord 125% . Eelmine nädal oli 116% ja tahtsin seekord kindlasti tõsta nädala keskmist. Tuli ilusti välja :) Järgmisel nädalal proovime jälle kasvõi mõne % võrra keskmist üles poole saada.

Söömise poole pealt olen alates teisipäevast enamuste toidukordade pilte üles pannud Instagrammi. Ära on jäänud ainult need toidukorrad, kus olen olnud kodust eemal. Natuke naljakas oleks olnud katsiku või sünnipäeva lauas toitu pildistada, seega jäi ära fotosüüdistus. Kusjuures see pildistamine on väga hästi mind järjel hoidnud ja söömine on olnud suhteliselt hea (välja arvatud siis need välja toodud kaks üritust).

Kaal on ka ilusti koostööd teinud. Täna hommikuse seisuga oli kaalul 81.8 kg. Hakkan juuli alguse kaalu vaikselt tagasi jõudma :) Augusti kuud on veel kaks nädalat  ja kaks päeva alles. Selle ajaga tuleb nüüd vähemalt 3kg veel alla saada, siis võib sellele kuule hindeks 5 panna :)

Hetkel on üldse stabiilsus tagasi tulemas. Välja trenni tegema minek on nii loomulik päeva osa, söögi tegemine tuleb ka täitsa vabalt ja pikemalt mõtlemata. Kuigi isud käivad peal veel päris tihti ja kui iseloom oleks veidi alt vedanud, oleks see nädal olnud täiesti teistsuguse söömisega.



No comments:

Post a Comment