60 viimast päeva - make those days count!

Esimesel novembril tõdesin, et mu sünnipäevani on veel 60 päeva. Need viimased kaks kuud aasta lõpuni. Kuna koolitööde pinge all olen viimasel ajal nii mõnegi trenni ära jätnud, siis tundus sel momendil need kaks kuud liiga lühike aeg, et teha tasa üleliigsed ampsud, vahele jäänud trennid ja saavutada see, mis olen endale jõuludeks (pigem siiski sünnipäevaks) eesmärgiks seadnud.

Seega ütlesin endale, et need viimased 60 päeva ma võtan igast minutist viimase! Kui on vaja midagi teha, siis teen need asjad ära. Kui on vabam periood, siis planeeringi aja puhkuseks. Ei rabele üle, aga ei looderda ka.

Üks, mis kindel, on see, et kavatsen iga päev trenni teha. Olgu sees siis 15-minutiline HIIT kava,  30 minutiline kõnd, tunnine rühmatreening või pikk jooks. Vastavalt hetkeoludele, aga ma võtan selle aja, et enda pulss üles ajada, mõistus korraks välja lülitada ja täiega nautida seda hetke, mis on ainult minule endale. 

Esialgu polnud mul plaanis sellest siia kirjutada, sest tihti peale juhtub nii, et kui midagi kirja panen, siis läheb kõik vastupidi, aga siis mõtlesin, et oleksin kellelegi teisele ka äratuskellaks, et aastalõpp on vägagi lähedal ja on viimane aeg oma relvad laadida ja täiega torust paugutada :) Kui keegi tunneb, et just nüüd on tema aeg aktiivsemaks muutuda, siis meie grupike Facebookis  toimib veel täie hooga ja uued huvilised on alati oodatud!

Seega edaspidi tulevad nädala kokkuvõtted tunduvalt sisukamad. Seniks aga, kuni nädalalõpp tuleb, võib jagada soovitusi järgi proovitud ja ägedatest treeningkavadest, mis oleksid lühikesed, aga väga intensiivsed. Ilmselgelt koolipäevad pean just nende peal üle elama.



No comments:

Post a Comment