Aja planeerimine (koolitööd)

Nii, nüüd algab pihta 17 päeva õppimist. Teha on väga palju ja kuna ma hea meelega viimased kolm päeva tegeleks vaid kontrolltööks kordamisega, siis tuleb teha endale ajagraafik, mida millal tegema pean ja mis ajaks tehtud saama pean.

Kõige pealt panen kirja, mida kõik mul on vaja ära teha selle lühikese ajaga. Eesti keele aines on vaja teha tunni konspekt abikooli LÕK III ja VII klassile. Matemaatika aines on vaja teha ettekanne ühe teema kohta, mida kolmandas kooliastmes õpetatakse. 

Kirjutamis- ja lugemiseraskuste aines on vaja teha veel nelja tunni konspektid, need läbi viia ja väike analüüs ka teha. Pluss siis on vaja kõikide tundide materjalid kokku panna ilusaks kaustaks, panna juurde veel laste iseloomustused (enne need ka ära lõpetada). Ühesõnaga teha väike mapp, mille saaks õppejõule järgmise sessi aeg ära anda

Looduse ja ühiskonna aines on vaja õppida kontrolltööks (selleks eelnevalt ka konspekt valmis teha) ja teha ettevalmistusi teiseks koduseks tööks (selle tähtaeg on 18.12, seega järgmise sessi ajaks valmis tegema ei pea). 

Aines "erivajadustega laste õpetamine lasteaias" on vaja teha ühe tegevuse konspekt arendusrühma lastele teemal "ametid". Tuleb mingid lapsed mingite probleemidega ette kujutada ja siis neile tegevus planeerida. 

Eripedagoogilise hindamise uuringu protokolli esimese veeru (ehk mida uuringul teha lapsega) saatsin eile õhtul ära, kolme päeva jooksul peaksin saama tagasiside. Kui tagasiside käes, siis pean selle uuringu lapse peal läbi viima ja kirja panema protokolli teise (ehk mida laps tegi) ja kolmanda (ehk järeldused, kriitika) lahtri sisu. 

Sellega lõppevad kodutööd, mida ma järgmise kahe nädala jooksul pean valmis saama. Ühesõnaga tööd on kõvasti. Alustan ma täna kindlasti kontrolltöö konspekti tegemisega. Lisaks sellele peab alustama kindlasti ka kolmapäevaste tunni konspektide tegemisega. Nendega ilmselt lõpetan teisipäeval. 

Teisipäeval üritan valmis teha ka nö alused kõikide erinevate konspektide tegemiseks. Seda selleks siis, et kui otseselt tegemiseks läheb, siis ei lähe esimesed 10-15 minutit tabeli või eelinfo sisestamiseks. Kindlasti hakkan ka juba kontrolltööks õppima, aga seda üritan jooksvalt iga päev teha. 

Kolmapäeval viin ettevalmistatud konspektide põhjal tunnid läbi ja äkki jõuan natuke lasteaia tegevuse konspekti ka vaadata. Kolmapäeva õhtuks peaks olemas olema ka tagasiside EP hindamise aine kodutöö kohta. Seega peaks hakkama vaikselt kõike materjale kokku korjama, mida uurimingu läbi viimisel mul kasutada vaja on. Läbi viin uuringu ilmselt järgmisel nädalal alles, kui just head võimalust reedel ei peaks tekkima. 

Neljapäevast-pühapäevani tegelen eesti keele konspektidega. Nädala lõpuks tahaks nii palju valmis saada, et eesti keele asjad on valmis, lasteaia aine konspekt oleks ka valmis ja loodusõpetuse kontrolltööst mingi osa oleks juba selge. Rohkem selle nädala peale ei julge panna. 

Eks nädala kokkuvõttes annan paari sõnaga teada, kui kaugele tegelikkuses jõudsin ;) 


4 comments:

  1. Meil ei ole abikoole ;) LÕK-ile teed ilmselt tunnikonspekti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No täpselt, Plado just rääkis, et kõik, mis kirja paned, peab olema väga täpne ja juba ma unustasin selle ära. Sina said täpselt aru, mida mõtlesin aga enamus lugejaid siiski mitte ;)

      Delete
    2. A selgitaks siis teistele ka, misasi see LÕK on.

      Delete
    3. Vabandust. See on Lihtsustatud õppekava. Ehk siis ma pean tegema tunnikonspektid lastele, kes ei õpi tavalise õppekava järgi ja neile on määratud lihtsustatud õppekava ehk siis LÕK :)

      Delete