Nädala kokkuvõte 31.10-06.11.2016

See nädal oli tunduvalt aktiivsem kui viimased nädalad. Ka edaspidised nädalad kuni aastavahetuseni peaksid aktiivsuse poolest samasse kanti jääma. Miks? Loe SIIT täpsemalt.  Aga lähme kohe kokkuvõtete tegemiseni.

Esmaspäeval käisin rühmatrennis (1 tund). Selle nädala teemaks oli kõht-selg-tuhar trennid. Sain jälle aimu, et mu kõhulihased on ikka olematud, aga seljalihased on juba paremas vormis, kui sügise alguses. Vähemalt mulle endale tundub nii. Ega kõhulihased ka on arenenud, aga siiski liiga nõrgad minu keharaskuse juures :D Pealegi, ma avastasin üks päev, et mul vist ikka on natuke seda diastaasi ja peaks sellega tegelema hakkama.

Teisipäeval tegin jooksupäeva. Enamasti teisipäev ongi mul jooksupäev. Tegin sellise lühikese, 30 minutilise, jooksu. Teisipäevast võid täpsemalt lugeda SIIT.

Kolmapäeval oli jälle rühmatrenn, mis kestis, nagu ikka, ligi tund aega (minut siia-sinna) ja jällegi oli kõht-selg-tuhar trenn. Peale trenni tegi treener lühikese loengu ka tervisliku eluviisi teemal. Sain vihje ühest heast pudrust (nordic kaerahelbepuder kaerakliidega) ja otseloomulikult pidin selle kohe proovimiseks ostma. Praeguseks on selle meie majas kõik ära proovinud. Priit ütles, et maitse on võrdväärne headest helvestest tehtud pudruga. Marek ja Mareli kiitsid. Marek muidu kaerahelbeputru väga ei taha, aga selle kohta ütles, et võib uuesti teha. Kui tavaliselt ta tahab mett ka pudrule peale, siis seda putru võis süüa ilma igasugu lisanditeta (puder tehtud soolasena).

Neljapäeval tegin raskemas trennis puhkepäeva ja keskendusin kõndimisele. Hommikul hoolitses kass ka selle eest, et ma ikka võimalikult palju kõnniks. Oli plaan, et kui lapsed bussile saadetud, kõnnin otsejoones edasi Kabala poole, et minna Türile Margusega. Aga kass, vana kurjam, ronis mulle järgi. Seega pidin uuesti koju kõndima, et ta tagasi viia ja siis jälle uuesti minna. Mis te arvate, kas ta jäi ühekordse koju viimisega koju? Muidugi ei jäänud. Seega sain paar korda edasi-tagasi kõikuda enne, kui taipasin, et panen ta vanasse lauta ja panen ukse kinni. Seniks, kuni ta tagant välja tuleb, olen mina juba läinud. Seega kokku sain hommikul üle 4km kõnnitud. Lisaks linna vahel kõndimisele, sai ka Kabalast hiljem jälle koju kõnnitud (2,2km).

Reedel käisin hommikul jälle jooksmas (35 minutit). Pikemalt reede kohta võid lugeda SIIT. Jooksmise kohta ütlen vaid nii palju, et kui lumi on maas, siis käruga jooksmine on ikka kordades raskem, kui muidu. Käru koos lapsega on justkui saha eest. Proovi sa lund lükates joosta ja mingit tempot aretada.Need talvised vankriga jooksud ilmselgelt mul tempot ei arenda.

Laupäeval oli ilm veelgi parem, kui reedel. See tähendas muidugi, et läksin jälle jooksma. Tee oli kohati väga libe, kohati lume tõttu raskesti läbitav, aga joostud sai 45 minutit. Peale seda sai lastega natuke õues kelku tiritud ja neile lõbusõitu tehtud. Margusel olid esimesed kelgusõidud ja talle väga meeldis.

Pühapäeval mõtlesin veidi rahulikumalt võtta. Trenni koha pealt. Plaanis oli õppimise koha pealt jälle lainele saada (kaks puhkepäeva aitab ju küll) ja kodus korda luua. Hommikul näitas kraadiklaas ka päris mitu külmakraadi (lausa -8), seega väga kohe õue ei kutsunud ka. Mõtlesin, et vaatan jooksvalt, kas lähen pärastlõunal kõndima või teen hoopis toas pisikese trennikese. Kuna tuul läks aina tugevamaks, siis otsustasin toas veidi uhada.

Tegin trenni sellisel põhimõttel, et 30 sekundit tegin harjutust, 30 sekundit "puhkasin". Puhkuseks ei olnud mitte seismine, vaid sörkjooks. Nii sain pulsi normaalselt üleval hoida terve trenni aja. Esialgsest plaanitud 15-st minutist sai lõpuks lausa 45 ja siis ka lõpetasin, kuna Margus hakkas kergelt jorisema. Polnud toas ammu harjutusi teinud ja täitsa mõnus oli. Eriti sellisel meetodil trenni tehes.

Kaalu koha pealt oli see nädal tagasilangus. Eks ma ise tean väga hästi, kus liialdasin ja reede õhtul võtsin täiesti vabalt külas olles. NIi et ma ei pidanud eriti friikate, koogi ja siidriga piiri. Samas pani selline šoki toidukord seedimisele korraliku kiirkäigu sisse, mida oligi hädasti vaja :D Kokkuvõttes oli täna hommikul kaalul 79,4kg.

Mul on praegu mingi arusaamatu jonn peal. Korralikult võin toituda küll, aga üldse ei taha küpsetada. Seega tuleb sellist vahepalade söömisi palju sisse....  Pean vist homme kätte võtma ja tegema endale mitmeks päevaks toidu karpidesse valmis ja siis pole midagi kobiseda, et ei viitsi teha. Lihtsalt soojendan üles ja kõik. Kuu lõpuks tahaks ju numbrit kaalule väiksemat kui 75kg. Selleks peaks nüüd toitumisega sama tubliks hakkama, kui see nädal liikumise poole pealt olin :)

Trenni sai kokku tehtud 4 tundi ja 33 minutit. Täitsa asjalik tulemus, aga ma arvan, et järgmine nädal löön selle üle. Sest siis on jälle virtuaaljooksu nädal :) Kui juba järgmisest nädalast juttu tuli, siis paneks endale mingid eesmärgid ka, eks? Siis on rohkem motivatsiooni end tagant torkida.

Eesmärgid nädalaks  07.-13.11.2016:

  • Kuni pühapäeva hommikuni ei maiusta (pühapäeval ju isadepäev ja lastega vaja torti ikka teha ;) )
  • vähemalt kolm jooksutrenni - 5km virutaaljooks, 10km virtuaaljooks + 1 omavalitud distantsiga jooks. 
  • 2 rühmatrenni - seekord peaks plaanis olema üks cardiotrenn  ja üks total body workout. 
  • prepmeal vähemalt kahe toidukorra ulatuses kuni pühapäeva hommikuni.  
Kaalunumbriliselt eesmärki panema ei hakka. Tean, et kui nüüd ei maiusta kordagi ja teen ilusti toidud ette, siis see kaal langeb nagunii vähemalt 1kg. Eriti, kui kõik trennid ka tehtud saavad ilusti. Aga eks näis, üritan eesmärkidest ilusti kinni pidada ja ehk saan järgmise nädalal lõpus jälle uued eesmärgid panna :) 



No comments:

Post a Comment