Nädala kokkuvõte 28.11-04.12.2016

Nädal möödas. Trenni poole pealt sai täitsa korralik nädal. Toitumine on jätkuvalt veel koolipingetest puudutatud ja haavatud. Üritan sellega järgmise nädalaga joone peale saada katsetades Fitlap toitumiskava. Aga see toitumine on nii masendab hetkel, et räägin sellest järgmine kord. Siis kindlasti on asjad paremuse suunas läinud. Seega täna räägin teile trennist ja kooliteemadel.

Esmaspäeval oli rühmatrenn, nagu ikka. Tund aega higistamist ja pingutust. Tunnen, et olen päris kõvasti arenenud nende kahe kuuga, mis rühmatrennides olen käinud. Lisaks sellele, et harjutusi jõuan rohkem teha, on (enda silmale ja käele) kehalt lihased paremini leitavad. Põletasin 460kcal.

Teisipäeval tegin puhkepäeva. See jäi ka selle nädala ainukeseks puhkepäevaks. Ma lihtsalt ei tahtnud ega jõudnud jooksma minna. Ma arvan, et tegin õigesti, kui kasutasin seda päeva puhkamiseks (trenni mõistes muidugi).

Kolmapäeval oli jälle rühmatrenn. Seekord oli meil üllatavalt vähe kohal, aga sellepoolest oli eriti äge trenn. Tegime ringtreeningut ja põletasin 451kcal.

Neljapäeva hommikul jooksin 3km. See oli pigem selline "olgu, ma siis jooksen, kui kohe üldse muidu ei saa" minek, aga peale jooksu oli ikka pagana hea olla jälle. Kaloreid põletasin 247.

Reedel oli vastupidine minek. Just tahtsin minna ja tuulutada pead. Lapsed olid kodus, sest Marek on haige. Jooksin poodi, võtsin oma paki ära, mis seal juba mitu päeva ootas ja jooksin tagasi. Margus sai ka ilusti kärus magama raputatud. Kokku sai nõks üle 4km ja kaloreid läks 337.

Laupäeval oli esimene võimalus, kus sain ilma vankrita välja minna. Kasutasin selle võimaluse ja tegin 40-minutilise (6km) jooksu. Ilma vankrita jooks on ikka teine tera ja veelgi nauditavam. Põletasin 436kcal.

Pühapäeval oli nädala lõpetuseks eriti sportlik päev. Esmalt jalutasin kuskil 1,5km, et Margus magama jääks. Siis proovisin suusatada. Ei olnud ikka maapind suuskamiseks sobilik, seega loobusin  pärast 10-minutilist katsetamist. Aga et päev ikka korralikult kirja saada, läksin tegin ühe tunnise jooksu ka veel otsa. Oh, see jooks oli ideaalne. Oleks veel ja veel jooksnud, aga kann hakkas külmakahjustusi saama 😂Kaloreid läks jooksmisega 587.

Nädala keskmine kulutatud kalorite summa jäi kuskil 2400-2500 vahele (arvesse läks ka päevane üldine aktiivsus, mitte ainult trennid), seega saan täitsa aru, miks mu maiustamistest kaalutõusu pole olnud. Samas nii jätkata ka ei saa. Trenni võiks ikka teha (hetkel veel) selleks, et kaal langeks, mitte ei püsiks paigal. Paigal püsimise aeg tuleb ka kunagi, aga mitte veel.

Järgmine nädal on jälle virtuaaljooks ja kooli nv ka. Eks näis kuidas välja kukub ;)

Kooli koha pealt ka kaks sõna. Praeguseks seisuks on enamus koolitöid tehtud. Homme üritan valmis teha veel eesti keele konspektid, millega tegelikult plaanisin juba eelmisel nädalal tegeleda. Muud asjad on valmis. Tahavad vaid veel korra üle lugemist ja välja printimist. Nii saan teisipäeval tegeleda juba muude kohustustega (vihje: 8. jaanuari spordiüritus Kabalas) ja kolmapäeval rahus kooliks valmistuda.

Nüüd ma lähen sööma verivorste. Jah, ei ole üldse tervislik. Kusjuures see on esimene aasta üldse, kus ma neid söön. Poleks vist pidanud proovima?? Aga kõrvale on kuhi hautatud juurikaid, seega anname ehk andeks :)


4 comments:

  1. Sa oled ikka nii tubli! Minu kooliasjad ainult venivad, kuidagi ei saa järje peale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma veel jõuan 😀 vaata poole aasta pärast. Siis on juuksed hallid ja krussi tõmmanud 😂

      Delete
  2. Poodides on nüüd broilerifileega verivorstid ka, mida võib minu arvates täitsa tervislikeks nimetada :) Minu ostukorvi on need juba korduvalt sattunud ja soovitan kõigile, kelle jaoks tavaline variant natuke rammusaks jääb :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ütlesin mehele edasi, et otsigu poest üles 😆

      Delete