Nädala kokkuvõte 5.-11.12.2016

Viimased selle aasta nädalad on möödumas. Häbematult vähe on jõuludeni veel aega. Ilmselgelt ma oma sügisel pandud eesmärke ei saavuta, aga õnneks (kahjuks?) ei morjenda see mind eriti. Olen rahul, et olen suutnud viimaste nädalapinge juurde kaalu säilitada ja ajanappusest hoolimata korralikult trenni ikka teinud. Kohe annan ülevaate, kuidas see nädal möödus.

Esmaspäeval tegin tavalise rühmatrenni. Tegu oli tuharatrenniga ja pekk süttis põlema (peaaegu) otseses mõttes. Majast välja astudes kirusin vaid, et auto nii kaugele (loe: 15 meetri kaugusele) olin parkinud. Hea meelega poleks sammugi astunud. Jalg tudises all nagu vanuril :D

Teisipäeval trenni ei teinud, aga kõndimas käisin küll. oma 5km sai maha kõnnitud. Ega mul ausalt jooksutuju polnudki hommikul, seega oli hea asjatoimetamiste taha peituda ja käia ära need käimised, mis kibekiirelt tegemist tahtsid.

Emajõe kaldal tuleb ikka pilti teha :D 
Kolmapäeval oli jälle rühmatrenn. Tegime jälle ringtreeningut. Nüüd tuli meelde, et pidin treenerile kirjutama, et võikski iganädalaselt ühe tunni ringtreeningule pühendada. See on täiesti minu teema, mõnus pingutus eri harjutuste näol.

Neljapäevaga algas kooli nädalavahetus. Ma polnud selleks hommikuks kordagi jooksma saanud sel nädalal, aga käsil ju virtuaaljooksunädal jälle. Natuke torkis hinge, et kas jääbki nädal vahele. Ees ju oli neli pikka koolipäeva. Aga ma tulin sellest olukorrast ideaalselt välja.

Üks koolihommik
Reedel võtsin täitsa vabalt ja keskendusin ainult koolile. Leppisin vaid sõbrannaga kokku, et laupäeval, kui mul on kahe loengu vahel paus, siis lähme jooksma. Õigemini, tema teeb kiirkõndi ja mina saan teha oma madala pulsiga jooksu, mida üksi jooksmas käies kunagi tehtud ei saa :D Täpselt nii läkski.

Laupäevaseks trenniks läks kirja 10km jooksu. Keskmine pulss oli 130, mis oli täitsa hea tulemus kuigi me liikusime Tartu linna vahel ja eks neid tõuse ja treppe jäi raja peale mitmeid.

Pühapäevahommik
Aga hinge jäi ikka kripeldama, et mis mõttes üks jooks. Mismõttes üks aeglane jooks?! Mitte, et ma nüüd eriti kiire oleks, aga siiski tahaks ühe jooksu vähemalt keskmisel tempol ka kirja saada. Seega panin pühapäeva hommikul varakult jooksuriided selga, sada tuld ja helkurit külge ja läksin kitsedega võidu lippama. Vähe Päris hirmus oli, aga joostud sain. Kooli jõudes oli olemine kohe mõnusalt ergas ja hoopis teine kui hommikutel, kui jooksma ei jõua.

Kokku sai seega 4 trenni + pikem kõnd. Täitsa paras arvestades, et olin neli päeva koolis ka :D Järgmine nädal läheb veelgi keerulisemaks, aga sellest juba järgmise nädala lõpus.

PS! Toitumisest üritan ka järgmisel nädalal pikemalt kirjutada, praeguseks ei ole veel nii palju jõudnud end Fitlapi kavasse sisse sulandada, kuigi vaikselt juba oma lemmikud tekivad ;)


3 comments:

  1. Ma olen sulle viimasel ajal öelnud, kui tubli sa oled? :D

    Igal juhul motiveerisid sa mind kõvasti. Täna olen näiteks terve päev suutnud toitumiskava järgi süüa. Homme saab põnev olema: plaanisin väiksema ema juurde viia, et trenni teha saaks, aga nüüd on mul kaks haiget last kodus ja pean proovima tubastes tingimustes hakkama saada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aga mulle täitsa meeldib, et ma sind motiveerin. Seega üritan jätkuvalt sama tubli edasi olla ;)

      Ja sa oled ka tubli! Ütleme nii, et meil on "algtingimused" veidi erinevad, seega tublidust ühtmoodi võrrelda ei saa. Ja võta siis see kava tubaselt ette, millest jooksu ajal rääkisid :D Võta siis vahelduseks reedese päeva kava :D

      Delete
    2. Ma just mõtlesin, et kuna esmaspäev on jalapäev, siis ma alustaks täna kolmapäevase või reedese trenniga - saan oma valutavale tagumikule puhkust anda veidi :D

      Delete