Nädala kokkuvõte 16.-22.jaanuar 2017

Käes on jälle pühapäeva õhtu ja on aeg nädala trennid ja ampsud kirja panna.

Trennid: 
E: rühmatrenn, 1 tund, keskmine pulss 112 (max 186), kaloreid kulus 336.
T: puhkepäev
K: rühmatrenn, 1 tund, keskmine pulss 126 (max 197), kaloreid kulus 430.
N: puhkepäev
R: tempojooks, 5,11km, aeg 30:22, keskmine pulss 168 (max184). kaloreid kulus 372. Keskmine kiirus 5:56 min/km (max 4:28).
L: puhkepäev
P: poolmaraton, 21,21km, aeg 2:25:46, keskmine pulss 164 (max 178), kaloreid kulus 1704, keskmine kiirus 6:52 min/km (max 5:52).

Söömine: 
Toitumine on olnud 99% kava järgi. Mõned grammid-ampsud on kõikunud, aga toidud olen ilusti kava järgi teinud. Kõht on täis, vahel lausa punnis, olnud ja kurta pole millegi üle. Pigem on valikut rohkem, kui ära jõuaks teha. Õnneks ei ole mu liitumine veel lõppemas ja jõuan veel katsetada hoolega. Veebruarist hakkan ka kooke katsetama, kas tahate siia ka detailsemalt muljeid nendest?

Kaal: 77,8 kg (-0,8kg)


Nädalaga jäin rahule üldplaanis. Puhkepäevi oli palju, aga kõik suure eesmärgi nimel. Sai katsetatud väga palju erinevaid retsepte. Avastasin, et ühest retseptist annab ikka mitut varianti sööki teha, kui asendusi kasutada. Kuna asendustes on ilusti antud ka asenduste kaal, siis ei teki ka seda muret, et midagi saab liiga palju või vähe. Nii võib vabalt supist hoopis prae teha või pudrust võileivad :D Kellel kava olemas, siis soovitan asendusi uurida ;)

Järgmine nädal üritan ka veidi vaiksemalt võtta. Keha tahab taastuda ja nädala lõpus ju laagrisse minek. Ei tea mis seal tulema hakkab, seega tahan sinna minna värskelt ja reipalt :D Parem karta kui pärast lihasvalus seal punnitada :D :D Kui laagris käidud, siis jagan muljeid teiega ka ;)


No comments:

Post a Comment