Nädala kokkuvõte 2.-8.jaanuar 2017

2017 aasta esimene nädal on möödas. Aeg kokkuvõtteid teha. See aasta mõtlesin, et teen veidi teistmoodi need kokkuvõtted. Veidi konkreetsemad ja lühemad, aga ma arvan, et pikas perspektiivis on niimoodi lihtsam mingit ülevaadet saada :) Ehk siis edaspidi hakkab olema ülevaade nii, et kõige pealt kõik numbrites ja kui tahan ja on aega pikemalt heietada, siis selle alla lisan muu info :)

Trennid: 
E: ühtlane jooks. Keskmine pulss 149 (max 166), 4,08km, aeg 31:43, kalorikulu 315.
T: ühtlane jooks. Keskmine pulss 154 (max 193), 12,45 km, aeg 01:32:40, kalorikulu 972.
K: rühmatrenn Kristaga. Keskmine pulss 115 (max 210 - ilmselt kell pani hullu ), aeg 59:14, kalorikulu 352.
N: puhkepäev (koolis)
R: puhkepäev (koolis)
L: puhkepäev (koolis)
P: rühmatrenn Kristaga. Keskmine pulss 122 (max 164) ,aeg 55:36. Kalorikulu 374.

Toitumine:
E: neli toidukorda, suhkruvaba
T: viis toidukorda, suhkruvaba
K: 6 toidukorda, õhtul läks toitu liiga paljuks, suhkruvaba.
N: neli toidukorda, suhkruvaba (koolipäev)
R: viis toidukorda, suhkruvaba (koolipäev)
L: neli toidukorda, suhkruvaba (koolipäev)
P: kolm toidukorda, suhkruvaba (kodust eemal enamuse päevast)
'
Kaal: 79,7km (-3kg)

Üldiselt võib öelda, et aasta alguse motivatsioon on jätkuvalt minuga. Magusast loobumine on seni väga lihtne olnud. Jooksutrennid said ilusti enne suurt külma ära tehtud, seega see minu toimetamisi see nädal ei seganud. Järgmine nädal väidetavalt pidi juba soojemaks minema. Loodetavasti läheb ka :) Seni, kuni õues on miinuskraadid, ma intervalle või tempojookse ei tee. Ei taha seda külma õhku nii palju sisse ahmida. Pigem siis aeglasemalt ja pikemalt.


Kuidas teie nädal möödus?


8 comments:

  1. Oleks vaid endal ka magusast loobumine lihtne :) Mul koolis käimisega läheb magusaisu just suuremaks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ausalt isegi imestan, et see nii lihtsalt praegu on läinud. Loodan, et püsib ka, sest tegelikult järgmise nädalaga peaks kõige pingelisemad ajad jälle natukeseks ajaks mööda saama ja veebruaris saan keskenduda grammikese võrra rohkem jälle toitumisele ja trennile :)

      Delete
  2. Kas sa ei tarbi ühtegi toiduainet, kus suhkurt sees võib olla? Näiteks ka sepikud ja muud sellised peidetud suhkruga toiduained?
    Väga tubli oled! Piltide pealt on ikka suur muutus näha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kodus tarbitavas jälgin jah, et ei oleks ka muudes asjades. Aga ausalt ma väga selliseid asju polegi, et peidetult suhkur sees olla saaks. Kui väljas käin ja nt kohvikus söön, siis soolase toidu puhul päris detailselt järgi muidugi ei uuri, et kas on kuskil suhkur sees, aga valiku teen sellise, milles tõenäoliselt seda olla ei tohiks.

      Delete
    2. selliseid asju polegi söönud*

      Delete
  3. Replies
    1. Aitäh! Loodan, et see tublidus püsib ka. Täna tervisepäeval käies sain kinnitust, kui oluline on praegu mu plaanide suhtes kaalust alla saada. Seega sain indu veelgi juurde :)

      Delete
    2. Mõjud mulle ka innustavalt! :)

      Delete