Kohupiimatort, mis pidi olema rullbiskviit (Fitlap)

Võtsin eile ette uue katsetuse Fitlapi koogikogust. Valituks osutus rullbiskviit vaarika-kohupiima täidisega. Kuna vaarikaid mul polnud ja kapi otsas oli paras ports mõnusalt küpseid banaane, siis mõtlesin neid asendada, nagu asenduste nimekiri ka lubas. Lisaks muutsin ka koogis kasutatavat jahu sorti, millest minu metsaminek ideaalse rulli valmistamisel algaski.

Nimelt panin kogu ette nähtud kookosjahu koguse vups taignasse ja segades avastasin, et ohhooo, väga paksuks tõmbas asi. Üritasin päästa, lisades veidi vedelikku, aga sellest sai taigent nii palju, et enam hiljem rulli keerata ei õnnestunud seda mingi valemiga. Aga ma olengi üks ebaõnnestunud rullide tegija. See eest kooki pooleks lõigata oskan küll ja nii sellest rullist hoopis tort välja kukkuski. Ja täitsa hea tort! Nii  hea, et tasub kirja panna siia ;) Kirja pandud kogused on mõeldud neljale inimesele üheks söögi korraks.

Vaja läheb:
7 muna (M suurus)
353 g maitsestamata kohupiimakreemi (rasva 3%), /kes tahab ka katta kohupiimaga, siis 300gr lisaks.
3 keskmist kooreta banaani,
94g kookosjahu
Maitseks: vanilje, stevia (minu oma pärit Umami.ee-st) , küpsetuspulber

Vahusta munad korralikult vahtu. Lisa stevia, vanilje, jahu ja küpsetuspulber. Sega. Vala ahjuplaadile ja küpseta, kuni kook on küps. Lase koogil jahtuda veidi ja seejärel lõika pooleks. 
Sega kohupiimakreemile lisaks steviat ja soovi korral kaneeli. Lõika banaan viiludeks. Pane kohupiimakreem pooleks lõigatud koogi alumisele kihile. Kata kiht banaanilõikudega. Pane teine koogi põhjakiht peale.

Kui tahad kavas olla ja tahad samamoodi ka peale kohupiima panna, siis "laena" teisest toidukorrast juurde 300gr kohupiimakreemi. Kes kavas ei ole, siis võta lihtsalt üks 300gr-ne tuutu lisaks. Maitsesta see ja seejärel kata kook sellega. Kaunistuseks lisa ülejäänud banaaniviilud. 

Hinde paneks 10 palli süsteemis 6,5. Täitsa hea ja söödav, aga sellises koosluses peolauale ei teeks. Oleks mandlijahuga teinud, oleks ilmselt rohkem maitsenud. Oleks banaanide asemel midagi särtskama maitsega pannud, oleks ilmselt veelgi kõrgema saanud.

Üks asi, mida ma kindlasti pean ära mainima, siis sellel koolil on väga korralik kogus üheks toidukorraks ette nähtud (Y). Sellest sai kõhu täis ja kannatas vabalt ka kaheks korraks jagada, kui vajadust oleks olnud. :)


No comments:

Post a Comment