Nädala kokkuvõte 30.jaanuar - 5. veebruar 2017

Seekordne nädal on ideaalne näide, millist nädalat MITTE teha. Sõin kehvasti, ei arvestanud trenni tehes keha vajadustega ja kaalust võtsin ka takkaotsa juurde (sellise söömise juures polegi midagi imestada). Aga panen ikka andmed kirja, mis tehtud sai.

trenn 
E: rühmatrenn, 1 tund, keskmine pulss 110 (max 163), kaloreid kulus 324.
T: tempojooks, 5,1km, aeg 29:58, keskmine pulss 167 (max 187), kaloreid kulus 355.
K: rühmatrenn, 1 tund, keskmine pulss 129 (max166), kaloreid kulus 415.
N: jooks - sörk + intervallid (1kiire:1aeglane) + sörk. Aeg 37:25, 5,01km, keskmine pulss 140 (max168), kaloreid kulus 324.
R: puhkepäev
L: madala pulsi jooks. Aeg 1:21:46, 10,11km, keskmine pulss 133 (max 143), kaloreid kulus 647.
P: puhkepäev

toitumine 
E-N: toidukava järgi 100%
R: üks toidukord kavast mööda
L: kolm toidukorda kavast mööda
P: toidukava järgi 100%

kaal: 77,2kg (+0,1kg, aga vahepeal oli kaalul juba 76,2kg, seega jah...:S)

Kui ainult trennide graafikut vaadata, siis võiks ju nädalaga täiesti rahule jääda. Korralik arv trenne. On nii lihastrenni, tempot, intervalli kui aeglast jooksu. Ainult selle nurga alt vaadates oligi väga hea nädal. Aga seda kõike vigastusest hoolimata.

Esmaspäevases rühmatrennis tõmbasin endal reie lähendajalihase ära. Alguses arvasin, et ah, niisama kange trennist. Teisipäeval isegi ei mõelnud, et äkki peaks teipima, määrima vms. Läksin uhkelt oma jooksu tegema ja tegin (veel rekordaja peale) ilusti selle ära. Jooksu ajal aga andis jalg sama koha pealt päris kõvasti tunda. Koju tulles määrisin natuke, aga siiski ei arvanud veel suurt midagi. Selle arusaamiseni, et ma nüüd peaks jalale puhkust andma, jõudsin ma alles neljapäeval, kui hommikust jooksu tegin. Tulin tuppa, otsisin netist kinesioteipide videod välja ja panin teibid peale.

Neljapäeva õhtul käisime lastega spordisaalis ja tagusin veidi tennist. Muidu jalg tunda väga ei andnud, kui välja arvata järsemad pöörded ja hüpped tennise palli taga ajades. Aga ega ma joosta ei proovinudki, sest joosta oli valus nagunii. Reede hommikuks oli olemine juba päris hea. Sai ilusti jalaringid kõverdatud jalaga hommikul ära teha ja puha. Aga nii palju olin juba targem, et vägisi võtsin reede vabaks. Olgugi, et reede on just see hea päev, kus ma saaks pikemalt joosta valges. See muidugi tõmbas mu tuju alla ja sealt läks lahti mu nädalavahetuse söömisorgia (mis kestis laupäeva õhtuni).

Laupäeval sain juba ilusti aeglase tempojooksu ära teha. Samas olin hästi ettevaatlik ka. Tegin ülikorraliku soojenduse ja pärast venitused ja puha. Tunduvalt põhjalikumalt kui tavaliselt teen :D Teatud pööretel andis lihas ikka natuke endast märku, aga siiski oli täitsa hea tunne juba.

Pühapäevaks oli ette nähtud ÜKE ja lõigud. Hommikul magasin sisse, seega siis jäi trenn ära. Lõuna ajal koristasin ja mööbeldasin kodus. Pealegi oli Priit kodust ära ja ei Marguse vankriga koos lõike teha on suht mõttetu. Võimalus oli õhtupoole teha, kui Priit metsast koju jõuab. Kui Priit jõudis, käisime tiiru Türil, et mu ilus ja nunnu massaažirull, mille medpoint mulle saatis, ära tuua. Kinesioteibid sain ka, aga nendest pikemalt juba ilmselt homme :)

Igatahes Türilt koju jõudes hakkasin juba õhtusööki tegema. Nüüd, kui kõht on pannkooki täis söödud, siis ei viitsi enam nagu mingit trenni teha :D Ega ma kogu aeg rääkinud, et ma pigem hommikutrenni inimene. Ainult rühmatrenni viitsin õhtuti end vedada (ja sinnagi pooltel kordades suurest kohusetundest). Ühesõnaga päevast sai sujuvalt puhkepäev, aga üritan õhtul enne pesema minekut natuke end massaažirulliga mudida. Meile räägiti laagris, et massaaži päeval suurt trenni ei tasugi teha (loll, kes vabandust ei leia eks :D).

Vot selline see nädal sai. Selle aasta kõige kehvem, aga ilmselt kõige õpetlikum. Lähen nüüd karistuseks end piinama selle rulliga :D


No comments:

Post a Comment