Veebruar on läbi..

.. ja mul on selle üle väga hea meel! See kuu on olnud ikka tõsiselt kehv. Alustades jalavigastusest kuni päris korraliku kaalutõusuni välja. Eks üks asi viiski teiseni ja eelmisel nädalal oli nii öelda lõpetuseks ikka korralik rihma mahalaskmine (mis tõi kaasa enneolematu kaalutõusu). Tagajärgedest detailselt siin ei räägi. Küll annan teada, kui kaaluga tagasi olen normaalsete numbriteni jõudnud :D

Mõnes mõttes oli isegi hea, et sai niimoodi kuu vaiksemalt võtta.
Sain korralikult puhata ja uueks laineks ette end valmistada. Mul tuli mitmesuguseid mõtteid selle kuu jooksul. Kehvematel päevadel isegi korraks, murdsekundiks, mõtlesin, et äkki olen ikka liiga suure ampsu endale võtnud maratoni näol, aga see oli tõesti ainult sekundiks. Ma ei lähe sinna mingi ajalise eesmärgiga, seega suudan ma selle läbida. Olgu see kasvõi osaliselt kõndides, kui teistmoodi ei saa. 

Selleks, et märtsikuu saaks parem ja tulemusrikkam igas mõttes, hakkasin sellest nädalast oma toitumisi üles märkima nutridatasse. Mitte, et ma fitlapi kava kuidagi kahtluse alla seaks, aga mulle endale on tekkinud vajadus teada, mis toimub toitumise nö lava taga. Kui palju kaloreid ma siiski söön, kui palju on valke-rasvu-süskareid. Kuna ma kõik toidukorrad kava järgi ei söö, siis saan võib olla parema pildi sellest, et kas see "kavaväline" on tegelikult kehv valik. Võib olla on ta täpselt sama hea, aga lihtsalt ongi miski, mis pole kava järgi söödud. Ma ei tea, kas te saate aru, mida mõtlen, aga läbi selle loodan vähendada seda pinget, mis tuleneb sellest "oi, see pole kava järgi tehtud" olukordadest. 

Teiseks hakkasin tegema nädalapikkuseid väljakutseid  (kirjutasin sellest ka SIIN), et hoida motivatsiooni üleval. Sellel nädalal on vaja teha 20 minutit planku + 70 klassikalist + 70 triitseps kätekõverdust. Niisugune paras kogus, et ühe päevaga ära ei tee ja seega tuleb natuke planeerida, et millal ja kui palju teen. Tänaseks võin öelda, et plangu koha pealt pean küll end kõvasti pingutama hakkama. Kätekõverduste koha pealt ei muretse. Te kõik võite ühineda ka! pühapäeviti teen nädala kokkuvõtte postitusega koos ka väljakutse kokkuvõtte. Kõik tublid eesmärgi täitjad saavad punkti kirja ja mai lõpus saab kõige tublim premeeritud! 

Jooksmise koha pealt olen uurinud ja puurinud eri treenereid ja variante. Siiani pole veel ühegagi kätt löönud. Paar arutelu on veel lahtised, aga tegelikult tahaks ma ikkagi kedagi, kes oleks selline, kelle juures saaks trennis ka käia. Ma nii väga ei muretsegi üldse, kas ma jooksen piisavalt palju, tihti ja piisava varieerivusega. Ma muretsen oma tehnika pärast ja seda ei saa kuidagi neti teel parandada. Nii et kui keegi oskab kedagi kohalikku soovitada, siis abi on oodatud (äärmisel juhul sobiks ka Tartus tegelevad jooksutreenerid, kes ka nv tööd teevad). 

Lisaks enda rajale tagasi vedamisele hakkas ka lastel jälle hooaeg pihta. Tegime seinale trennide märkimise jaoks kalendri ja neil on ettenähtud 5 trenni nädalas (sh ujumised, kehalise tunnid/liikumistegevused). Mareli vihtus täna minuga paralleelselt trenni teha nii, et higi voolas. Marek oli mugav ja nautis seda vabandust, et täna oli ujumine. 

Ega tegelikult laste trennid ei olegi nii sõjaväekorras tegemiseks, vaid natuke ka mulle lisamotivatsiooniks, et toitumine kontrolli all hoida ja ikka ettenähtud trennid ära teha. Kuidas ma siis saan nädala lõpus neid noomida, kui ise mingi eeskuju pole olnud :D Aga eks neile mõlemale tuleb kasuks veidi rohkem end liigutada. 

Ühesõnaga meie jaoks on märts alanud. Loodan, et sellest tuleb üks edukas kuu ja saan äkki ära joostud märtsikuu poolmaratoni (veebruari oma jäi ju jooksmata). Hetkel, tänast jooksu vaadates, on küll tunne, et olen nii palju selle puhkusega taandarenenud, et kas ma üldse enam jõuangi :D Muideks täna sai juba ilusti poolpikkade retuusidega joosta ja jaki alla piisas täiesti ka särgiku panemisest (Y) 


PS! Üritan nii pikka blogivaikust edaspidi vältida. Endal oli ka juba imelik tunne :D :D 


No comments:

Post a Comment