Võidab see, kellel on suveks kõige rohkem punkte!

Henry kirjutas oma blogi FB lehel hea mõttekillu, kuidas keegi võiks iga õnnestunud trenninädala eest kingituse anda. Kingitusi ma kuskilt taevast välja võluda ei oska, seega mõtlesin, et tegelikult kingituse asemel oleks ka võidurõõm või kaotushirm päris hea motivaator, et iganädalaselt tubli ja usin olla.

Miks mitte võtta ette nädalasi väljakutseid?
Nädal on täpselt selline paraja pikkusega mõõt, et asi ei muutu veel igavaks ega ülearu koormavaks. Seega püsib uue harjutuse/toitumise vms uudsus, saab katsetada midagi teistsugust, mida iganädalaselt ei tee ja samas püsib üleval motivatsioon toitumine ja trenn kontrolli all hoida (esimesega neist on mul jätkuvalt probleeme). 

Rääkisin Regiinaga ka läbi, et kas ta oleks nõus minuga kampa lööma ja otseloomulikult oli ta päri. Lisasin talle juurde, et kui keegi teine kampa ei löö, siis olen ainult mina tema vastu ja teeme ikka punktide peale ja kaotaja peab teisele ühe trenni välja tegema. Täpsed tingimused on veel arutamisel, aga esmaspäevast läheb pihta. 

Esimese nädala challenge seisneb selles, et nädala jooksul peab olema tehtud 20 minutit planku, 70 tavalist ja 70 triitseps kätekõrvedust (võib ka põlvedel, kui muidu ei jaksa). Kes nädala lõpuks ära jõuab teha, saab endale punkti kirja. Kellel tegemata, ei saa, aga võiks  ka mingi karistuse välja mõelda (huvitav mis see võiks olla? Andke mõtteid?). Kes mai lõpuks kõige enam punkte saab, on võitja! 

Aga ega me ainult kahekesi ka pea võistlema! Lööge ka kampa! Et teil ka motivatsiooni oleks kaasa mängida, siis saab kindlasti mai lõpus kõige tublim osaleja mõne auhinna! Mis täpsemalt, on hetkel veel saladus! Kui keegi loeb ja tahaks meeleldi veel auhindu välja panna osalejatele, siis mu kontaktid saab, kui vajutad SIIA

Selleks, et osaleda, peaks iga nädal pühapäevase kokkuvõtva postituse alla panema kirja, kui palju sa väljakutsest jälgida suutsid ja võid panna ka üldiselt nädala trennide/toitumise kokkuvõtte (nt tegin plaani järgi trenni, nädala eesmärgi sain täidetud). Täpselt kui palju ise tahad jagada infot. Ma panen iga nädala alguses eelmise nädala punktid kirja ja vaatame, kui palju usinaid trennitajaid kaasa viitsivad lüüa. 

Nii, kes on käpp? 


PS! Asi on aususe peale ja ma ei tule piiluma, kas sa tegelikult ka tegid need harjutused ära või mitte. Võta seda kui motivatsioonipaketti enda jalad tagumiku alt välja ajada ja liigutada end natuke rohkem, kui sa seda muidu teeksid! Ma ise üritan nädalas mõned korrad panna pildi/videona ka instasse üles, kuidas ma harjutusi teen. Seega tule jälgijaks SIIN.  


16 comments:

  1. Nii, palun mulle, võhikule, seletada, millised on "tavalised" kätekõverdused ja millised biitsepsi omad? Ma ei ole eriline kätekõverduste asjatundja, seepärast küsin. Ma praegu oma peas suudan välja mõelda triitsepsi ja rinnalihase omad... Nii et palun abi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, unise peaga ikka ei tasu postitust kirjutada 😂

      Delete
    2. Parandasin postituses ära. Triitsepsi oma ikka mõtlesin, mis on siis käed keha ligi ja tavalised on need nö tüüpilised, mida koolis ikka sai teha (ehk siis rinnalihase omad).

      Delete
    3. Pole tänu väärt :) Me siin hakkasime õhtul mehega juutuubima, et mismoodi need sellised kätekõverdused käivad, aga no ei leidnud :D
      Lööks kah kampa, aga no need kätekõverdused... Ma ei jaksa :D

      Delete
  2. Ma lööks kampa küll, aga sa oled kohe alguses nii keerlised ülesanded pannud ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. See ei ole keeruline. pandud sai selline, et tekiks vaikselt see mõtlemine, et ma pean iga peäv natuke tegema, et tehtud saaks. Päris ühe päevaga seda ju ära ei tee (vähemalt mina ei tee). Usu, tuleb ka kergemaid nädalaid ;) Nii et hakka aga pusima ja küll tehtud saad!

      Delete
    2. Vaata, kui sa päevade peale ära jagad siis ei ole ju palju. Iga päev 10 kätekat ja 10 triitsepsit ja ongi tehtud :). Aga nendes harjutustes võid mind süüdistada :D Mina pakkusin need välja- kõige raskemad asjad minu jaoks :D Oleks võinud võtta ühe neist aga said kirja mõlemad, seega teeme ära :D Järgmine nädal võid pakkuda omalt poolt mõned harjutused välja, keegi ei keela ja tulebki suurem varieeruvus.

      Delete
    3. Jaa, osalejad saavad ise ka välja pakkuda, mis harjutusi teha ja kui palju nädala peale :)

      Delete
  3. Kas hakkab pihta see või järgmine nädal? Selle nädalaga läheb veidi keeruliseks (ok kätekõverdusi saaks eelnevatest trennidest kokku lugeda, ja võimalik, et tavalisi palju ei olekski vaja teha, aga planku sai eile vaid 2 minutit...). Aga kui algab järgmine nädal, siis löön kampa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. esmaspäevast, ehk siis 27. veebruariga alustame :)

      Delete
  4. Ma ei ole kunagi planku ega kätekõverdusi teha jõudnud. Aga mind tundes - ma pean järgi proovima :D

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Äge! Ja nüüd, hopp-hopp, kümme kätekõverdust! :)

      Delete
  6. Annan ennast ka ülesse siia igaks juhuks :) (Regiina postituse alla küll juba kirjutasin, aga hea võib olla kui nimed üheskohas :)) Esimesed kätekõverdused ja plank tehtud :)

    ReplyDelete