Märtsikuu algus + väljakutse 1. nädal

Nädal jälle möödas. Kuna veebruaris olin vigastuste tõttu rajalt maas, siis ei hakanud neid halamise kokkuvõtteid tegema. Mis ma ikka iga nädal kirjutan, et tahaks jooksma minna, aga ei tohi. Vahepeal ju ikka käisin ka. Aga nüüd, sellest nädalast olen jälle aktiivselt liikumas. Nädala alguses toimetasin veel omapäi, aga tänasest alates treenin Hasso (eratreening.ee) juhendamisel. Aga panen siis kirja, mida ära tegin see nädal ja siis heietan edasi.



E: rühmatrenn 1 tund, 292kcal, keskmine pulss 108 (max 147)
T: tempojooks 40 minutit, 5,84km, keskmine pulss59 (max 172), kulus 438kcal.
K: rühmatrenn 1 tund. Keskmine pulss 100 (max 127), kulus 214kcal.
N: lindil jooks mäkke tõusudega.  Kestvus 54minutit. Keskmine pulss 156 (max 176), kulus 571kcal.
R: puhkepäev
L: puhkepäev
P: 5km jooks + harjutused + lõigud + lõdvestusjooks+ venitused. Aega kulus 1 tund 20 minutit kokku. 5km jooksul keskmine pulss 147 (max 158), kulus 369kcal. Ülejäänud trennil keskmine pulss 151 (max 174), kulus 400 kcal.

Väljakutse raames tehtud: 86 klassikalist kättekõverdust, 70 triitseps kättekõverdust, 20minutit planku.

Söömist olen märkinud (v.a reede.laupäev) nutridatasse üles ja päevane sissesöödav kaloraažon jäänud 2000 ringesse. Kaal vaikselt alaneb ja ehk järgmise nädalaga saame veebruarikuu plussiga ühele poole :) Järgmine nädalalõpp on tulemas ka kool ja esimene personaal trenn treeneriga. Ma ei teagi, kas karta või just olla eriti elevil, sest lõpuks äkki hakkab mingi edasiminek ka toimuma, kui kellegi teadja käe all treenin :)


Järgmise nädala väljakutseks on burpeed ja mägironijad. 10 burpeed päeva kohta ja 1 minut mägironijat päeva kohta. Seega kokku tuleb pühapäeva õhtuks ära teha 70 burpeed ja 7 minutit mägironijat. Nendel mõlematel harjutustel on mitmeid varieerimise võimalusi muutes harjutust kergemaks ja raskemaks. Lubatud on kõik variandid. Tee täpselt selline, mida sa jaksad teha :)

Palun siia postituse alla ära märkida, kes esimese nädala eesmärgi täitsid. Siis tean endale üles märkida. Mai lõpus saab tubli osaleja kindlasti ka premeeritud (Y)


6 comments:

  1. Eelmise nädala eesmärgid said täidetud - täpselt nagu vaja oli, 70 triitsepsi kätekõverdust (ok, need põlvedel), 70 tavalist kätekõverdust ja 20 minutit planku - korraga kõige rohkem 1.30 aga ei seadnudki eesmärgiks plangu hoidmise pikkuse arendamise, niimoodi oli märksa lihtsam 8 minutit ühe õhtuga ära teha (mis teha, kui pühapäevaks oli nii palju teha jäänud. Lisaks veel need kätekõverdused + natuke planku, mis bodypumpis oli - 2X eelmine nädal.
    See nädal on grit plaanis, eks üritan usinalt seal kõik burpeed kokku lugeda (kui treeneril peaks jälle olema plaan teha 2 + 2 minutit, siis nädala plaane arvestades oleks eriti hea).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tubli! :) Mul ka nädalalõpp oli suhteliselt plankingu maiguga :D Aga eks see nädal üritan tublim olla ja iga päev natuke rohkem teha, siis on kindel, et nädalalõpus väga kiireks ei lähe :)

      Delete
  2. Minulgi eesmärk täidetud. 21 min. planku (7*3min) ja kätekõverdusi mõlemaid 70 ja mitte ühtegi rohkem :)Käed ikka väga nõrgad.

    ReplyDelete
  3. Ja nüüd ma siin olen, kahe päevaga vaja 7 minutit mägironijat ära teha (miinus ehk minut, mis trennide sees kokku tehtud). Nädala esimeses pooles ei saanud nii intensiivseid harjutusi teha ja nüüd eile-täna olid nii intensiivsed trennid, et neile veel mägironijaid peale teha ei jõudnud. Burpeed õnneks sai pooled tehtud gritis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siis sa oled kaugemal kui mina täna hommikul :D :D

      Delete
  4. Eile ei teinud muidugi midagi, seega kõik jäi tänase peale. 7 minutit (üliaeglast) mägironijat ja 40 burpeed poole tunniga. Seega burpeesid sai kokku nädala peale 75.

    ReplyDelete