Mida tahaksid sina küsida jooksutreenerilt?

Ma ei tea, kas ma olen ainuke, aga varasemalt tuli mul pidevalt jooksu ajal (ja nende vahepeal) sada mõtet pähe, millele mul polnud vastuseid. Tihti olid nad seotud just sellega, et kas ma jooksen piisavalt kiiresti/õiges asendis/hea pulsivahemikuga jne. Nüüd on see häda mul lahenenud, sest kui midagi jälle pähe turgatab, siis kriban kiirelt treenerile ja ongi vastused käes.


Seoses sellega mõtlesin ka teile sama võimaluse välja käia. Nii et nüüd kõik jooksusõbrad, kellel on hingel mõni küsimus seoses jooksuga, siis laske kõik välja. Mu treener, Hasso Paap, lubas olla nii tubli ja kõikidele küsimustele vastused kirja panna.

Seega, kui sul on küsimus jooksutreeningutega alustamise kohta, mingiks kindla maa läbimisega seoses või hoopis jooksuharjutuste kohta, siis pane kommentaaridesse kõik kirja. Tegelikult vahet pole, kas siis blogi kommentaaridesse, FB-is blogi lehel vasta postituse kommentaaridesse või kasvõi mulle postkasti, kui avalikult esitada ei taha. Kogun teie küsimusi kuni nädala lõpuni ja saadan siis need ühe portsuna Hassole, et ta saaks teile vastata.


7 comments:

  1. Tere! Kas 5 nädalaga annab poolmaratoniks vormi saada? Kui hetkel suudan nii 7km järjest jooksta :) Kuidas saada paremasse vormi maratoniks? :=) Tänan!

    ReplyDelete
  2. Sooviksin teada, kui madal peaks olema see kuulus madal pulss, millega joostes on kõige õigem vastupidavust treenida? Mõtlen nn pikka jooksu 60-90 minutit.
    Kui palju võiks poolmaratoniks valmistuja nädalas joosta?
    Aitäh!

    ReplyDelete
  3. Kuidas oleks õige trenni teha nii, et treeniks ka pulsisagedust ja pulss ei läheks sama tempo juures enam nii üles? Ehk siis kuidas treenida pulssi, lisaks ka vastupidavust ja keha võimet teha tööd ka kõrgel pulsisagedusel

    ReplyDelete
  4. Kuidas peaks treenima et pulssi madalamaks saada?

    ReplyDelete
  5. Kuidas saada hingamie paika? Olen jooksmisega tegelenud nüüd 2 aastat aga hingamise paika saamine on senimaani probleemiks. Mõne jooksu jooksen ilma probleemiteta aga möni on nii raske just hingamise poolest, õhk justkui ei jöuaks sinna kuhu vaja ja siis sellest tekib puudujääk ja raskus rajal. Hingan nina kaudu sisse 2x ja suukaudu pikalt välja. Seni see ainus variant, mis kuidagi toimib aga vahest ei toimi ka see.

    ReplyDelete
  6. Kui mul hakkavad jooksmise ajal põlved valutama, kas ma siis peaksin jooksmisest loobuma? Teen ma midagi valesti? Võtsin küll 4 kg vahepeal juurde, enne seda käisin ka jooksmas. Kas tõesti see 4 kg mõjutab nii palju? Põlved on mul muidugi kogu-aeg nõrgad olnud, aga mulle meeldib nii väga joosta ja teiseks ma tahaks kaalust alla saada. Olen 165 cm pikk ja kaalus 74 kg.

    ReplyDelete
  7. Otseselt jooksmisega mitte seoses, aga ootaks treeneri poolt soovitusi, et milline veepudel/joogipudel oleks hea? Otsin mingit vastupidavat, aga tahaks mingeid soovitusi. Equa plastikpudelit ei soovi, see ostetud ja hakkas vett läbi laskma.
    Tänades :)

    ReplyDelete