Nädala kokkuvõte 13.-19 märts (2. nädal jooksukavaga)

Kuna ma sain täna kava viimase jooksu joostud ja homme ma kindlasti ei jõua siia kirjutama tulla, sest olen Tallinnas, siis mõtlesin, et teen selle nädala kokkuvõtte ära. Homse kohta teen nii või naa eraldi postituse ja numbrid lisan siia numbriandmed juurde lihtsalt.

E: puhkepäev


T: puhkepäev

K: 6km jooks (kuni 150 pulsiga) + erinevad harjutused ja rütmijooksud. KOkku kulus kaloreid 798, aega läks 1 tund 16 minutit. 6km jooksul keskmine 154 (tuul oli metsik, max 163), keskmine  kiirus 7:22 min/km.

N: puhkepäev

R: 1km jooks + võimlemine ja harjutused (k.a rütmijooksud) + 4km kuni 175 pulsiga + lõdvestus (jooks ja harjutsed). Kokku kulus aega 55min, kaloreid kulus 558. 4km jooksul keskmine pulss 169 (max 182), keskmine kiirus 6:01 min/km (max 5:21).

L: 14 km jooksu + 3x100 rütmijooksud + venitused. Aega kulus (v.a venitused, mille jaoks ma ei viitsinud kella uuesti käima panna) 1 tund 52 minutit (tegin lõpus veidi sörki ka, sest ma ei jõudnud veel koduni omadega ja kokku tuli 15km hoopis). Kaloreid põletasin 1037. Keskmine kiirus 14km jooksmisel 143 (max 165 - võõrad koerad on süüdi!), keskmine kiirus 7:32 min/km.

P: NTC treening päev! Eraldi postitus sellest SIIN!

Lisa harjutustega on seis praegu nii kaugel, et kõhulihased on tehtud ja rohkemgi. Väljaasted ei ole veel kõik, aga saan nad homme raudselt tehtud. Täiendan homme seda kohta siin :)

Sain see nädal joosta nii metsiku tuule, paduvihma kui mulle ideaalse - vaikse, kergelt uduse ilmaga. Teate kui hea, oli täna seda hommikujooksu teha. See hommikul jooksmine on ikka hingelt mulle omane asi. Hulga kergem on joosta hommikul peale kerget hommikusööki (milleks oli täna kaks kiivit ja banaan). Võtsin igaksjuhuks omale geeli ka taskusse, aga polnud vaja. Niii mõnus oli lihtsalt kulgeda ja alles koju jõudes tuli meelde, et see taskus oli :D

Kuigi kerge oli joosta, siis tulin jooksmise ajal rohkem kui korra mõttele, et mul oleks tegelikult hulga kiirem aeg selle pulsiga, kui keha ei peaks nii suurt raskust kaasas kandma. Seega tuleks endale mingi hoop jalaga tagumikku lüüa. Ma olen justkui sellises magusas kaalutsoonis, kus keha on harjunud pikalt olema ja kohe mitte ei taha sellest lahti lasta. Eks ta ju olegi umbes samas kaalus olnud nüüdseks juba ligi 9 kuud (jube, kui lohe ma olen ikka!). Ja sellest ei saa välja, kui ainult väga range lähenemisega. Edasi läheb alla juba jälle kergemini, aga tuleb teha nädal-kaks sellist väga karmi korda (just toitude valiku suhtes, mitte kaloraažilt lõikama hakata). Uhh, miks see toitumise korrigeerimine pole nii lihtne, kui jooksma minek????

Selle jutu peale, et peaks oma toitumist korrigeerima, lähen ma nüüd panen end riidesse ja lähen sünnipäevale torti sööma :D :D Ma loodan end tänasel jooksul põletatud kaloritega välja vabandada :D :D Ja homme peab nagunii hullu panema Tallinnas ja kalorikulu on ilmselgelt üle normaalse treeningu. Nii et ma vajangi süskareid (see oli nüüd hale nali, nagu aru saite. Ärge nüüd päriselt mõelge, et ma arvangi, et tordist midagi head saan :D)



2 comments:

  1. See mugava kaalu jutt on jumala õige. Mul ka kehal oma mugav number välja vaadatud ja tollest allapoole saamiseks pean ikka korra naba paigast pingutama. Tahan kindlasti kunagi oma ideaali ka ära näha, seega peab tõesti ennast käsile võtma, aga nii raske on ju :) :) sina oled aga oma jooksmisega nii tubli. Kadedaks teeb kohe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kusjuures, kui ma eelmine kord, enne Marguse ootama jäämist, kaalu langetasin, siis oli täpselt samamoodi üks kindel paari kilogrammine vahemik, kus keha nautis kohe olemist (oli küll suurem, kui praegu) ja saanud kuidagi alla selle. Nii et tuleb ikka karmimalt asjale läheneva ja paar nädalat sünnipäevasid mitte pidada :D

      Aga jooksmine on juba nii sisse juurdunud, et ei oska ilma. See sama hea, kui koogi söömine :D TEgelikult veel paremgi :)

      Delete