Nädala kokkuvõte 20.-26. märts (3. jooksukava nädal)

Nädal mööda tiksunud. Aeg vaadata tagasi.

E: puhkepäev

T: puhkepäev



K: 8km jooks + harjutused+ lõigud + lõdvestus. Ajaliselt kokku 1 tund 14 minutit. Kaloreid kulus 713. Keskmine pulss 8km jooksul 148 (max159), kesmine tempo 7:11 min/km (max 6:01).

N: puhkepäev (koolis)

R: puhkepäev (koolis)

L: soojendus + harjutused + lõigud + 4*3min kiiremas tempos + lõdvestus ja venitus. Ajaliselt kokku 39 min 37 sek. Kaloreid kulus 369. 3-min kiirenduste pulss (keskmine/max): 160/169, 164/171, 162/173 ja 165/176. 3-min kiirenduste kiirus (keskmine/max): 5:09/5:01, 5:01/4:51, 5:00/4:58, 4:57/4:49.

P: 16km aeglase pulsi jooks (145) + 2*100m lõigud + venitus. Ajaliselt kokku 2 tundi 1 minut 53 sekundit. Kalorikulu 1129.  16 km keskmine pulss 145 (max 208- kell pani hullu alguses, tegelikult umbes 158 ma usun; koerad jälle!). Keskmine tempo 7:28 min/km (max 6:28). Lõpu lõikude max kiirus 4:14 min/km.

Nädala väljakutse 140 kükki + 7 minutit plangus seistes kordamööda labakäega vastas õla puudutamist - TEHTUD!

Uhh, see nädal oli päris keeruline nädal. Koolinädalad on seda enamasti nagunii. Lisaks sellele olin nädala alguses põetaja ametis ka, sest kõik kolm last suvatsesid haigeks jääda. Minu õnneks paranesid nad kiiresti, kuid siiski sai nende haigustest tulenevatest asjaoludest tehtud väiksed muudatud treeningpäevade graafikus. Kahjuks ei jäänud need haigused selle nädala viimasteks. Käisin täna hommikul Margusega kiirabis ja saime AB kuuri ja ühe rohu veel lisaks. Ühesõnaga järgmine nädal olen jälle lehe peal. Ei saa enam Priitu paluda, see niigi juba pool eelmisest kuust istus kodus lehe peal.

Söömise lainel olen läinud ülesmäge. Tänu Merliniga tehtud kokkuleppele (10 päeva postitame kõikide toidukordade pildid oma blogi FB lehtedele) olen viimased neli päeva toiduaegadega graafikus püsinud. Valik pole muidugi ideaalne olnud (mõni päev palju, teine päev liiga vähe), aga vähemalt on tekkinud see regulaarsus toitumisse, mis viimasel ajal on kaduma läinud. Ega valik ka ulmeliselt kehv pole olnud. Aga nagu ikka, arenemisruumi on :D Aga peale tänast on kuus päeva veel vaja pildistada oma sööke.

Kaalu koha pealt suurt muutust ikkagi pole. Väiksed kõikumised on üles-alla olnud, aga jah. Äkki peaks seda ka üles pildistama hakkama, siis saab asi paremaks :D :D Eks vaatab :) 13. aprill tuleb ju Mirko meile Kabalasse jälle kehakoostist mõõtma ja siis olgu vähemalt 75kg kaalul olla. Rohkem ei loodagi praeguse toitumise juures. Muidu ma ei ole kohe mitte üldse rõõmus!

Selle nädala tipphetkeks oli üks sõnum, mis teavitas pakikese saabumist. Puls nutrition saatis mulle katsetamiseks hunniku nende tooteid (batoonid, vahvlid, küpsised jne) ja varsti tuleb ka loosimine teile! Aga sellest täpsemalt ilmselt järgmise nädala lõpu poole.

Järgmisest nädalast rääkides, siis on tulemas natuke rahulikum nädal jooksukavas. Seega teeme ka väljakutses veidi kergema nädala. Eesmärgiks on läbida 30km jalgadel. Olgu see siis jalutamine, kõndimine või jooksmine. Üritan õhtuti, kui Priit koju tuleb, natuke värsket õhku hingata ja läbida need km-id õues. Nii saab Marek ka oma rattatiiru ära teha ja võib olla ka Mareli natukeseks jalutama aetud.

Aga praegu lähen ma sööma. Ostsin poest ploome magustoiduks. Nämma! Õhtusöök tuleb sama, mis lõunalgi. Tegin endale suurema portsu sellist lahjemapoolset tatrarooga, et saaks portsuga veidi laiata :D Teen lahjat ja pingutusrikast hommikut tasa :)



No comments:

Post a Comment