Nädala kokkuvõte 27.03-2.04.2017

Aeg teha nädala kokkuvõtet :) Selle nädalaga olen trenni poole pealt jällegi väga rahul. Söögi poole pealt paneks hindeks kolme. Rahule võib jääda, aga võiks palju paremini. Eriti kuna kaal jätkuvalt ei liigu kuhugi poole. Trennid said tehtud siis sellised:


Esmaspäev: puhkepäev 

Teisipäev: jooks (5km kerges tempos + võimlemine + 10*100m rütmijooksud + lõdvestus). Aega kulus kokku (v.a venitus) 1 tund. Kaloreid kulus selle ajaga 623. 5km jooksu keskmine pulss oli 155(max 182), keskmine kiirus 6:36 min/km (max 5:27 min(km). Rütmijooksude keskmised pulss/kiirus olid 154/5:18, 165/6:07, 163/5:17, 169/5:41, 163/5:31, 163/5:12, 166/6:22, 165/7:06, 165/5:49, 168/6:30. Keskmine sõltub mul väga palju teekattest, kus parajasti jooksen. Kruusatee on praegu pidevalt jääs/väga lögane ja see võtab tempo maha.


Kolmapäev: puhkepäev

Neljapäev: jõutrenn (rühmatrenn). Aega kulus 57 minutit. Kaloreid selle ajaga 478. Keskmine pulss 138 (max 171). Käisin esimest korda uue treeneri trennis. Ma ei tea, kas ma olen Kristaga harjunud, aga mulle meeldisid Krista trennid rohkem. Oli ilmselt juba nö oma inimene ja seega mugavam trennis olla. Aga küll Allariga ka ära harjume :) Edaspidi üritan korra nädalas ta trennidesse jõuda. Seda enam, et ta nüüd kavatseb ilusate ilmadega õues trenni teha.


Reede: puhkepäev


Laupäev: 8km jooks (pulss kuni 145) + võimelmine + erinevate jooksude lõigud + välja-astesammud + kükid-päkkadeletõusud-kätekõvedused. Omavoliliselt lisasin 2km sörki otsa (käin harjutusi tegemas küla vahel staadioni peal ja sealt koju enam kõndida ei viitsi). Aega kulus kokku jooksule 1 tund 1 minut, ülejäänud trennile 36 minutit. Kaloreid kulus kokku 880. Jooksul keskmine pulss 140 (max 151), tempo keskmine 7:12 min/km (max 6:35 min/km).



Pühapäev: 10km (pulss kuni 145) + 3*100 rütmijooksud. Aega kulus 1tund 17 minutit. Kaloreid läks selle ajaga 724. Keskmine pulss 10km lõigu ajal 145 (max160 - kitsed ründasid! :D), keskmine kiirus 7:20 min/km (max 6:27 min(km).  Lõikudel keskmised kiirused 5:55, 5:51, 5:42. 

Nädala eesmärk: 30km omal jalgadel - läbitud. Jooksudega tuli kokku täpselt 30 km (kõik lõigud polnud täpselt sellise pikkusega nagu pidi. Nt täna jooksin 10km asemel 10,1km enne, kui rütmijookse tegin jne). Pluss 4km kõndimist ka, mida trennina kirja ei pane. 

Uue nädala eesmärk on läbida 30km jalgadel + 10 minutit hüppenööriga hüppamist. Ma pean kõigepealt hüppenööri üles leidma :D :D Siis vast ei tohiks probleemi tulla ära tegemisega. Mulle hüppenöör iseenesest meeldib, kuigi jutti ma kaua sellega hüpata ei jõua :D Olekski aeg jälle harjutada ja pingutada natuke.

Söömise koha pealt on oodatud teiepoolsed kommentaarid. Tänane pilt on panemata, sest sellega ma lihtsatl ei ole veel ühepoole jõudnud. Nii palju võin öelda, et hommikul enne jooksu sõin Pulsi vahvli. Hommikusöögiks sõin ühe soolase juustu-singi kodujuustpannika ja ühe meega kodujuustupannika. Lõunaks oli tatar härmavilja juurikatega. Ma iga päev kalorite kokkulöömiseni pole jõudnud ja mõni päev ma tean on veidi alla/üle eesmärgi kalorite poolest. Aga samas enda arust nagu ei söö nii palju, et kaal peaks seisma. Trenni teen ju ka natukene vähemalt... Või söön ma tõesti üle? (PS! kaks söögikorda on siit piltidelt puudu)
Ma rohkem ei saa aega siin kulutada. Margus magab ja mul on vaja õues edasi koristada :) See õue koristamine on samaväärne trenn, kui jooksmine :D Vähemalt meie õue koristamise puhul :D


2 comments:

  1. Mina küll ei näe, et sa sellise koormuse juures üle sööksid. Kogused tunduvad normaalsed ka mitte nii aktiivse inimese kohta. Aga eks ma pole ka mingi ekspert.
    Mul ka jaal seisab. Kurjam kûll. Aga mina olen küll sel nädalal kehvasti toitunud. Sünnipäeval käisin. Saiakesi ja kooke pistsin nii, et oli pistetud. Ise olen süüdi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mõtlen ise sama ja kui kaloreid sisse löön, siis pole ka enamasti number suurem, kui kella järgi võetud kulutatud kalorite arv.

      Delete