Nädala kokkuvõte 3.-9.aprill 2017

Sel nädalal sai lausa viis trenni kirja. Lisaks trennidele sai ka kõndimas käidud, mida ka väga tihti minu elutempo juures ei juhtu. Ja vahelduseks liikus kaal ka - alguses alla, peale isa sünnipäeva pidamist üles :D Aga vähemalt nägin ära, et kaal ikka on võimeline allapoole minema, mitte ei ole mingi error, mis ei lase väiksemaid numbreid näidata :D :D Aga panen siis trennid ilusti viisakalt kirja ka, et parem ülevaade oleks, kuidas nädal möödus.


Esmaspäev: Bootcampi trenn Võhmas. 40 minutit (treener jäi kõvasti hiljaks ja selle võrra sai lühem trenn). Kalorikulu 241, keskmine pulss 116 (max 155). 

Teisipäev: 3km kerges tempos jooks + 5min võimlemine + erinevad harjutused (jooksud, hüpped jne) +  5x100m rütmijooksud + veel hunnik harjutusi + 2km kerges tempos lõdvestusjooks ja venitusharjutused. Aeg kokku (v.a venitus) 1 tund 10 minutit. Kalorikulu 678. 
* 3km aeg 19:54, kesmine kiirus 6:36 min/km, keskmine pulss 153. 
* rütmijooksute keskmised ajad (ja pulss): 5:20 min/km (155), 6:33 min/km (155), 6:19 min/km (153), 5:51 min/km (153), 6:07 min/km (152). 

Kolmapäev: puhkepäev 

Neljapäev: jumpingu trenn. Aeg kokku 1 tund 18 minutit. Kaloreid kulus 706. Keskmine pulss 143. 

Reede:  2km kerges tempos soojendusjooks + 5min võimlemine + 2x100m rütmijooksud + 6x2min kiiremas tempos jooks  + 2km kerges tempos lõdvestusjooks ja venitusharjutused. Aeg kokku (v.a venitus) 1 tund 4 minutit, kaloreid kulus 584. 
* 2km jooks .- keskmine pulss 137, keskmine tempo 6:46 min/km. 
*rütmijooksude keskmised - 5:58 min/km (134), 5:43 min/km (144) 
* 6x2min kiiremate lõikude keskmised- 5:31 min/km (160), 4:55 min/km (162), 4:45 min/km (164), 4:52 min/km (161), 4:57 (161). Max pulss oli kõigil (v.a esimesel, kui oli 170) 174. 
*2km jooks - keskmine kiirus 7:24 min/km, keskmine pulss 142. 

Laupäev: 5km kõnd, aega kulus 55 minutit (Margus käruga kaasas, Mareli kõndis). Vööd polnud peal ja kellal treeningut käima ei pannud. Seega muid andmeid ei tea. 

Pühapäev:  14km ühtlases rahulikus tempos jooks  + 2x30m põlvetõstejooks + 2x100m rütmijooksud + venitusharjutused. Aeg kokku (v.a venitus) 1 tund 42 minutit. 
*14km jooks - keskmine pulss 141 (max 150), keskmine tempo 7:04 min/km (max 5:43).

Nädala väljakutse: 30km jalgadel + hüppenööriga hüppamine - km-id on täis, hüppenööriga feilisin, sest ma ei suutnud seda üles leida kusagilt. Uue nädala väljakutse on 20km rattaga sõitu või rulluisutamist. 

Pühapäevase jooksuga tõmbasin trenninädalale joone alla ja jään põnevusega ootama uut. Sel nädalal kahe jooksu lõppedes kippus magu valutama hakkama. Ise arvan, et kõht oli liiga tühi (kuigi enne mõlemat jooksu sai ajavaruga süüa), aga eks vaatame, kas järgmine nädal ka sellist asja esineb. 

Söögi koha pealt üritan nüüd hästi tubli olla, et neljapäeval kehakoostises ikka miinust ka oleks võrreldes jaanuariga :D :D Üldse ootan väga seda päeva, et teada saada kuidas nt lihase  ja rasva% on muutunud või kas üldse on muutunud ja kas mingeid muid muudatusi on kehas toimunud. Põnev! 




No comments:

Post a Comment