1.-7. mai 2017 nädala kokkuvõte

Maikuu esimene nädal on üle elatud. Suhteliselt harjumuspärases rütmis - trennid läksid väga hästi, söömine mitte nii väga. Kuna on üldiselt igati keeruline aeg praegu käsil, siis väga endaga ei riidle ka selle eest. Ilmselt mõistavad nii õpetajad kui üliõpilased seda mai raskust väga hästi, aga pange nüüd kahe rolliga kaasnev pinge kokku - siis teate, mida ma praegu tunnen :D Lähme aga nädala jooksul tehtud trennide juurde.


Esmaspäev: Viljandi järvejooks! Täpsemad numbrid ja info leitav SIIT. Lapsed käisid päev varem jooksmas ja Margusel ka esimene võistlus ilusti kirjas :) Loodan, et sel aastal saavad lapsed osaleda vähemalt viiel võistlusel, eks näis kuidas läheb. 


Teisipäev: plaanitud puhkepäev, aga närvid nõudsid välja ja natuke rahustust. Õnneks oli kavas just selline rahulik ja lühike trenn: 5km jooksu + võimlemine + venitused. Aeg kokku (v.a venitused) 43 minutit, kaloreid kulus 405. Keskmine pulss 146 (tuule ja ilmselt keha kanguse tõttu veidi kõrgem, kui pidi), keskmine kiirus jooksul 7:36 min/km. 


Kolmapäev: puhkepäev. Kohe selline täis lamasklemine. Kahjuks küll haige laps süles, aga ei teinud mitte midagi peaaegu.. Õppisin ikka, aga trenni koha pealt suur NULL! 

Neljapäev: 4km jooks + harjutused ja erinevad lõigud + 1km lõdvestusjooksu + lõdvestus. Aeg kokku (v.a lõdvestus) 1 tund 3 minutit. Kaloreid kulus 593. 
*4km keskmine kiirus 7:10 min/km, keskmine pulss 148. 
* 100 meetriste kiirenduste keskmised ajad 5:19, 5:25, 5:33. Keskmised pulsid 148, 152, 153. 

Reede: puhkepäev 

Laupäev: 6,5km matkarajal (Uuejärve loodusrada). Kella tööle ei pannud, sest alguses polnud nii pikk rada plaanis, aga tegime ikka terve ringi ära lõpuks. Rada oli väga keeruline - tõus ja langus ja pikad tõusud ikka olid. Tempo oli küll aeglane (õpilastega ikka ju), aga naha võttis märjaks ikka. 


Pühapäev: 14km rahulikku jooksu + 3*100m + venitused. Aeg kokku (v.a venitused) 1 tund 47 minutit, energiakulu 979. 
* 14km - keskmine pulss 144, keskmine kiirus 7:22 min/km. 
* 3*100 m keskmised - kiirused 6:15, 6:29 ja 5:40. Pulsid kõigil kordadel 155. 


Mainin igaks juhuks lõppu ära, et 100m lõigud on joostud lahtise kruusaga teel ;) Seega mingit ülimat kiirust ei tule sellest, vaid püüan tehnikat korrektsena hoida (Y). 

Mu parim jooksukaaslane (L) 
Vot selline hüpersuper trenni nädal oli! Ma olen nii rahul selle nädalaga trenni poole pealt, et võiks kohe saltosid hüpata, kui oskaks ja jaksaks (kui jaksaks, siis võib olla oskaks ka :D :D ). Kui vaid söömine ka nii lihtne oleks. Või õigemini järjepidevaks muutmine nii lihtne oleks. Või noh, saite aru ju küll :D 

Aga nüüd ma lähen kähku õppima jälle. Vaja veel vähemalt üks koolitöö ära lõpetada selle nädala lõpuga. Nii ei jää järgmisesse nädalasse väga palju tegemisi. Järgmisel nädalal on vaba aega kohe hirmsasti vaja, sest sinna mahub liiga palju üritusi ja veel rohkem tööd. Õnneks trennis on veidike rahulikum nädal ilmselt, sest pühapäeval on RAPLA SELVERI jooks!!! Kes veel sinna jooksma tuleb?? 


No comments:

Post a Comment