Nädala kokkuvõte 19.-25. juuni 2017

Aeg teha nädala kokkuvõtet. See nädal võin seda ühtpidi teha väga suure kergendusohkega, teistpidi ärevusega, mida küll järgmine nädal toob. Kohe täpsemalt.

Esmaspäev: puhkepäev.

Teisipäev: 2km soojendus + 3*100m + 3*10min pulsiga kuni 170 + lõdvestusjooks. Kokku distants 10,53km; kalorikulu 800, aeg kokku 1:17:23.
*3x10min keskmised : pulss 170, 168, 170; tempo 5:53, 6:06, 6:03 min/km.

Kolmapäev: puhkepäev

Neljapäev: 47 minutit kiirkõnd + 33min lihastrenni. Kõndides tempo 9:08 min/km, keskmine pulss 107.

Reede: puhkepäev.

Käisime lastega rulluisutamist katsetamas. Senised katsetused on lastel olnud koduõues kõndimisega ja Kabalas väga konarlikult pinnal sõitmisega. Seekord läksime Taiksesse siledale pinnale ja kohe täitsa teine lugu oli. Lapsed ei saanud hästi seda hoogu sisse ja ega ma ise parem polnud. Olin nagu lehm jääl :D Rulluisutamine tundub hulga lihtsam, kui see reaalselt on. Aga lõpuks sain peaaegu juba normaalselt liigutud. Seega tuleb minna uuesti katsetama :)

Laupäev: 20 km jooks + 2*100m kiirendused. Aega kulus 2:31:02, kaloreid kulus 1360, distants kokku 20,27km. Keskmine pulss 142, keskmine tempo 7:29 min/km.

See jooks oli lihtsalt super! Esimese poole jooksis Priit koos minuga. Kuna ta oli vankriga ka, siis valisime sellise marsruudi, et vajadusel oleks tal mitu kohta, kust enne trenni lõppu kodu poole keerata. Esimesed kaks teeotsa otsustas ta mööda lasta, aga kolmandast keeras ta siiski koju ära. Põlved hakkasid valutama, nii et ei tasunud üle ka tõmmata. Mina ise lippasin edasi ja hea meelega oleks poolmaratoni etapi ja rohkemgi jooksnud. Nii hea minek oli! Jalad ei valutanud, eriti relax oli olla :) No lihtsalt superjooks!

Pühapäev: puhkepäev! Igati välja teenitud peale sellist korralikku nädalat. Sai maha peetud Hiie talu olümpiamängud (sellest teine kord), kus mina olin enamuse osast fotograafi rollis. Üks võistlus oli emadele ka, seal jäin teiseks, sest õde, vana kurivaim, oli kavalam :D :D :D

Väike vihje meie tänastest olümpiamängudest
Trennipoolega sain selle positiivse poolega ühele poole. Tegelikult võiks isegi toitumise ka nö hästi läinud asjade hulka kirjutada, aga kaalu sellegi poolesti mitte. Nimelt on teada tõde, et naistel on üks aeg kuus, kus kaal teeb seda, mida tema tahab ning ei taha üldse arvestada, et ma olen enamvähem korralikult toitunud. Sellega seoses oli väike kaalutõus :(


Muidu pole ju numbril häda midagi, aga järgmiseks pühapäevaks peab siin kaalul olema maksimaalselt 77,4kg, et ma ei peaks raha hakkama jagama ja see ei ole just eriti hea märk mu rahakotile :D Ütlesin Priidule ka, et perekonna rahalise heaolu nimel tuleb nüüd naist nädal nälgas hoida :D  Ei, nii hull lugu pole, sest usun, et see kuuseisu tõus läheb kiirelt üle ja küll saan natuke veel takka neid gramme aetud, et ikka rahakoti suu saaks kinni hoitud. Igatahes väga nibin-nabin piiri peal on see asi küll.

Toitumise koha pealt teen varsti ka ühe postituse, et rääkida, mida ma olen muutnud ja mida veel muutmas, et mu kaal üldse uuesti liikuma hakkas. Väga lihtsad muudatused on ja seekord võtan tasa ja targu. Ehk siis samm korraga. Aga sellest juba teine kord ja põhjalikumalt :)


2 comments:

  1. Nii tubli trennitaja! Küll kaal kaob ka nagu vaja. :)

    ReplyDelete