Nädala kokkuvõte 10.-16.juuli 2017

See nädal oli päris korraliku distantsiga nädal. Sai kokku tehtud neli jooksu ja üks nendest pikem, kui poolmaraton. Kaaluga saime ka sõbraks enne suuremat puhkuste-sünnipäevade tralli. Aga siiski peaks veel kaalu langetama, et augustikuu esimeseks pühapäevaseks kokkuvõtteks 75 kaalul ilutseks.


Esmaspäev: 90 min aktiivset kõndi + lõigud + kätekõverdused + 1km lõdvestusjooksu + venitused. Aega kulus kokku 1 tund 44 minutit. Kaloreid põles ära 631kcal, teepikkuseks sai 11,32km. Kõndimisel keskmine kiirus oli 9:28 min/km kohta ja keskmine pulss oli 112.


Teisipäev: puhkepäev 

Kolmapäev: 2km kerges tempos soojendusjooks + võimlemine 5min + lõigutreening 3x1min kiires tempos jooks (SLS kuni 175 lööki/min; paus lõikude vahel 3min kõndi) + 2x3min kiires tempos jooks (SLS kuni 175 lööki/min; paus lõikude vahel 3min kõndi) + 1x5min kiires tempos jooks (SLS kuni 180 lööki/min) + 2km väga rahulikus tempos lõdvestujooks ja venitusharjutused.

Uhh, kui pikk trenni kirjeldus :D Aga tehtud sai ja ajaga 1 tund 10 minutit. Energiast panustasin trenni 701kcal eest ja distants sai 8,83km pikk. Nüüd lõikude ajad: 
* 1minuti keskmised kiirused/pulsid: 4:50/162, 4:37/163, 4:36/161. 
* 3 minuti keskmised kiirused/pulsid:  5:15/170, 5:26/168. 
*5 minut keskmine kiirus/pulss: 5:45/170. 

Neljapäev: puhkepäev 

Reede (kava järgi laupäeva jooks): 22km ühtlases rahulikus tempos jooks (SLS kuni 145 lööki/min) + lõigud/rütmijooksud + venitusharjutused. Aega kulus kokku 2 tundi 44 minutit. 1618kcal panustasin sellesse trenni ja distantsiks jäi 22,48km. 
*22 km keskmine kiirus 7:17 (max 6:23), keskmine pulss 150 (max 165). 
*100m lõikude keskmised kiirused/pulsid: 5:27/159, 5:47/156. 

Arvestades ilma (tuul!), siis ma ise jäin selle jooksuga väga rahule! Keskmise pulsi tõmbaski paigast ära üks lõik, kus tuul oli väga väga vastu, ja ma jooksin vahepeal nii, et enda arust oli sama tempo ja pulss, aga kella vaadates oli seal vähe teine pulss (tempo oligi sama). Rahule jäin ka sellega, et jooksu lõikes tegelikult tempo alustamise ja lõpetamise vahel märkimisväärselt ei erinenud. Ja peale jooksu veel lõigud alla 6min/km joosta on ainult kirss tordil :) 

Laupäev: Pajusi mudajooks. Loe SIIT

Pühapäev: puhkepäev


Kui ma muidu nädala kilomeetreid kokku ei löö, siis selle nädala 51,6km on küll selline saavutus minu jaoks :) Samas ei ole ma täna üliväsinud või midagi. Täiesti tavaline olemine ja ootan juba huviga homset jooksu :) 

Eks rolli võib mängida ka see, et olen see nädal ilusti maganud (Priit hommikuses vahetuses :D) ja söönud magusavabalt ja ilusti ettenähtud graafiku alusel. Toidu sisu pole veel ideaalne, aga see ongi alles järgmine etapp (jah, ma kunagi varsti kirjutan ka nendest "etappidest", mida ma olen endale ette pannud ja jahunud siin juba üle kuu aja). Selle nädala söömistega võib sellest olenemata täitsa rahule jääda. 

Kaal on ka rahule jäänud minuga (või mina temaga). Täitsa ilus number oli täna ees. Eelmise nädala patustamisest pole enam jälgegi ja on natuke lisaks alla ka läinud. Aga see katsumuste aeg juulikuu lõikes on alles tulemas, nagu juba alguses ka mainisin. 


Järgmine nädal on täiesti ebatavaline nädal - oleme lastega mere ääres. Söömine saab olema kaootiline, aga üritan jääda võimalikult tervislikuks. Liikumine saab olema ka piiratud, sest Priit meiega kaasa ei tule ja olen üksikvanema rollis. Sellest hoolimata üritan jooksma jõuda vähemalt korra (ei reisi me üksinda sinna ja lapsehoidjaid on võtta tunniks-paariks vajadusel) mere ääres olles (enne minekut jooksen kindlasti ühe jooksu ära ja tagasi tulles jõuan ka veel kindlasti jooksma enne nädala lõppu). Ühesõnaga tuleb väike väljakutsete nädal, aga saan hakkama :) 


2 comments:

  1. Tubli töö!
    Rõõm on näha, et Eratreeningu kavad on ikka päris personaalsed. Jõudu uueks nädalaks!

    ReplyDelete