Nädala kokkuvõte 3.-9.juuli 2017

Eelmine nädal oli parajalt kiire ja segane nädal. Midagi ei läinud terve nädala jooksul nii, nagu oleks võinud. Aga ujusin läbi sellest mitte kõige eeskujulikumast nädalast pea püsti ja edasi saab vaid jälle paremaks minna, eks :) Aga lähme nädala juurde. Esmalt kirja ikka trennid (ja jätkuvalt ei kajastu venitused numbrites).


Esmaspäev: pidi olema trenn, aga kuna kannad olid valusad villidest, siis oli puhkepäev

Teisipäev: 45min aktiivne kõnd + võimlemine  + 15min rahulikus ühtlases tempos jooks (SLS kuni 145 lööki/min) + 2x30m põlve- ja sääretõstejooks + 2x100m rütmijooksud + 2x70m hüplemine + venitusharjutused. Kokku kulus aega 1 tund 14 minutit. Kaloreid kulus 485kcal. Distants sai 7,35km pikk.

Kolmapäev:  2km kerge soojendusjooks + võimlemine + lõigutreening: 4x3min kiiremas tempos jooks (SLS kuni 175 lööki/min), paus lõikude vahel 3min kõnd + 2x1min kiiremas tempos jooks (SLS kuni 185 lööki/min), paus lõikude vahel 2min kõnd + 1km rahulikus tempos lõdvestusjooks ja venitusharjutused. Kokku kulus aega 57 minutit ja 49 sekundit. Kaloreid kulus 566kcal ja distants tuli 7,9km pikk. Lõikude kiirused/keskmised pulsid: 
* 4x3min - 5:03/165, 5:00/165, 5:05/166 
* 2x1min - 4:31/162, 4:39/161

Neljapäev: puhkepäev 

Reede: 1km rahulikus tempos soojendusjooks + võimlemine 5min + 5x100m rütmijooksud + 1km rahulikus tempos lõdvestusjooks ja venitusharjutused. Kokku trenni aeg 24 minutit 28 sekundit, kalorikulu 210kcal, distants 3,08km. 
*5x100m kruusa teel joostud lõikude keskmine tempo/keskmine pulss: 5:48/135, 5:25/143, 5:08/142, 5:17/147, 5:35/147. 

Laupäev: 36. jooks ümber Pühajärve, täpsemalt loe SIIT .  

Pühapäev: puhkepäev 

Kui trenni poolega sain peale esmaspäevase trenni edasi lükkamist enamvähem mäele, siis söömine veeres terve nädala mäest alla. Alati kui Priidul on õhtune vahetus tööl, olen mina ka õhtuti tunduvalt kauem üleval. Seega saan ööune tunde kätte tunduvalt vähem kui harjunud ja unine Maris on deemonlikult näljane Maris. Nii et sai maiustada, näksida ja patustada sajal eri moel. Ainult oma söömistundidest pidasin ilusti kuni nädalavahetuseni kinni. Siis läks ka see paigast ära.. Samas ma lubasin endale, et ei hakka nädalavahetusel ühtegi ampsu pahaks ka endale panema. Mis sellest, et kaalul oli esmaspäeva hommikul oi-oi, kui suur number. 

Kaalunumbrist nii palju, et pilti ma see nädal ei pane, sest polnud pühapäeva hommikul kodus. Eile  käsi ei tõusnud pildistama, sest ma tean, et see number väheneb normaalse toitumise juurde naastes kiiresti (trust me, ma tean seda juba väga suurest kogusepagasist). Nii et kaalust räägime uuesti järgmisel nädalavahetusel :) 

See alanud nädal on jälle üks päris paras pähkel. Mul peaks olema laupäeval pikk trenn - 22km jooksu + nipet-näpet harjutusi. Aga ma plaanin olla sel päeval Pajusis mudajooksul. Ühesõnaga sain treenerilt loa see jooks reedel ära teha, aga lubadusega, et mudajooks on puhtalt lõbutsemiseks, mitte täispangale minek. Kui nüüd mingil põhjusel "mudavann" ära ei peaks jääma minu jaoks, siis nii kavatsengi teha. Mis tähendab muidugi seda, et pean pika jooksu võtma ette õhtupoole ja see pole üldse see, mis mulle meeldiks. Aga eks pean ka õhtuseid jookse harjutama :) 

Toitumise üritan ka nüüd ilusti paika tagasi saada. Viimane nädal enne mereäärset puhkust. Seal läheb suuremal-vähemal määral nagunii asi käest ära, nii et tuleb kohe eriti tubli olla see nädal :) Eks loodame, et tuleb välja ka :)


No comments:

Post a Comment