Kaalust alla 1.nädal

Esimene nädal minu projektist "15.veebruariks 6 kaalule ette või blogi läheb kinni" on lõpu saanud. Metsikult metsa läks asi tegelikult ja ma lootsin hoopis tublim olla. Ok, kaalunumber ütleb nagu ma oleks tubli, aga tegelikult polnud.


Miks ma siis tubli polnud? Esmalt olin ma nagu robot. Hommikul ärkasin, panin riidesse ja sõitsin Viljandisse praktikale. Praktikal tegin praktika asju kuni lasteaia sulgemiseni. Koju jõudes käisin otsimas, kus mu pisike pesamuna hoiul parajasti on ja üritasin ta koju meelitada. Ega laps tunnetas väga hästi aru, et kodus emmet hetkel ei ole. Olgugi, et füüsiliselt mind näeb. Mõistus oli 24/7 praktika asjade juures, sest muidu lihtsalt ei oleks saanud kuidagi oma asju tehtud. See on see, et üritad lühema aja peale asju sättida ja siis jooksed nagu duracelli jänes orava rattas.

Laupäevane hommikujooks on üle prahi! 
Kui kord koju jõudsime, tegin lastele kiirkorras kontrolli, kas kõik õpitud. Seekord pidin usaldama ja mitte üle kontrollima e-koolist. Lihtsalt polnud aega selleks. Kiirelt "õhtusöök" sisse, lapsed teise tuppa mängima ja konspektide tegemine järgmiseks päevaks alaku. Kui sellega oleks õhtu lõppenud, oleks veel isegi tore.

Tavaliselt järgnes sellele iga 5 minuti tagant ühe, teise või kolmanda lapse poolt mõni soov või kaebamine.  Kui suuremad veel said aru,et emme viimne kui närv on ülipingule tõmmatud ja püüdsid tahaplaanile hoida, siis Margus sõtkus nende peal nagu köiel tantsija. Ühesõnaga loobusin sellest tsirkuse tegemisest ja üritasin siis vähemalt mõni õhtugi korraliku toidu valmis kokata. Mõni õhtu oli Priit ka nii tubli, et tegi meile juba söögi valmis enne, kui ise tööle läks.

Kui kord lapsed magama oli pandud, siis hakkas see kõige olulisem õppetöö aeg. Minule, kes ma vihkan õhtust õppimist, oli ikka lauspiin mõni õhtu ka kella ühe ajal voodisse heita, et siis kella viiest äratusega üles ärgata, sest ma ei jõudnud kõike veel valmis....

Mis see kõik aga mu toitumisega tegi? Kui esimesed tunnid esmaspäeval koju jõudes suutsin ma veel end veenda, et " ongi hea, pole aega söömiseks", siis üks hetk oli selline tunne, et ma söön kodust kõik ära, mis vähegi söödav on. Õnneks väga palju polnud (seetõttu ka kaalunumber on selline nagu on :D ). Reedel, kui pingelangus oli korralik, läks küll täiega lappama. Priit tegi meile megahead pitsat ka ja ma võtsin täiesti vabalt (et siis laupäeval jälle rihm pingule tõmmata).

Ühesõnaga söömine oli täiesti pekkis. Oli kaks äärmust, kas liiga vähe või liiga palju. Enamasti hommik algas ühega ja päev lõppes teisega. Välja arvatud need õhtud, kus midagi muud süüa väga polnud, kui smuutid :D Muideks ma selle kiire aja jooksul olen avastanud enda jaoks smuutide võlu selle koha pealt, et nad tõesti saavad kiiresti valmis. Hops-hops asjad kokku, shake-shake ja kalla sisse. Sain endale proovimiseks nutrilett (Eestis vist nutriless nime all) hommikusöögi joogi ja see on nii hea. Eriti, kui sooja piimaga teha :)

Ok, teema kaldub kõrvale. Räägime trennist ka. Võite aimata, et trenni ma sellise päevakava juures jõudnud ei ole. Õigesti arvate. Eile hommikul käisin jooksmas ja megahea tunne tuli kohe peale. Pidin täna ka minema, aga kuna Priit hakkas üht kiiret autojupi vahetust tegema ja sellega läks midagi nihu, siis ma ei hakanud kuidagi teda paluma, et äkki teeks ühe pooltunni.. Auto oli vaja homseks liikumiskõlblikuks saada. Õnneks sai ka, aga minu jooks jäi tegemata.

Eelmise pühapäeva ehk algkaal
Ega mõistlik oligi toas olla ja arvuti taga istuda. Tahtsin nädalavahetusel enamiku järgmise nädala konspektidest valmis saada, et siis nädala sees kergem oleks, aga ei jõudnud väga kaugele. Nii 1/3 sain tehtud.

Aga kaalul sain hommikul ikka käidud. Pidin ise ka minestama maha, kui numbrit nägin. Nädala langus oli ikka korralik (mis kinnitab fakti, et eelmisel pühapäeval andis kuuseis ikka päris palju kaasa). Peaaegu 2kg sain alla. Nii võib veel minust asja saada. Kui nüüd edaspidi korralikult toituda muidugi :D




Nüüd tuleb kiire vannitamine lastel ära teha, endale kõik asjad valmis panna ja siis tuttu ära. Hommikul vaja ju jälle valmis olla järgmiseks hullumeelseks nädalaks. Lubab tulla küll grammi võrra kergem. Isegi paaril päeval terendab võimalus trenni teha. Muidugi, kui konspektid kõik enne valmis jõuan. Hoidke igatahes mulle pöialt! 



5 comments:

  1. Väga tubli! :) Kui pikk sa muidu oled?

    ReplyDelete
  2. Püüan nüüd Su blogil rohkem silma peal hoida, sest olen ise samas seisus - ülikooli tõttu ei jõua nii tihti trenni kui võiks ning toituda nii, nagu peaks, lisaks on sada muud asja vaja teha sh tööl käia, lapse kooliasjadel silm peal hoida, kodu korras hoida jne. Siis tekivad ka nö pingelanguste söömishood, kui tekib mingi vabam moment või siis meeletud isud õppides (suurt mõttetööd tehes) või siis kui oled tegelikult hirmus väsinud aga magada ei saa, kuna kohustused on. Kaal on mul umbes sama ja eesmärk ka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meil siis olud suhteliselt samad :)
      Kui sa nüpd pingsamalt jälgid, siis ma püüan kohe ekstra tubli olla :D

      Delete
  3. Väga tubli oled! Mina arvan, et süüa võib kõike, aga kogused peavad õiged olema ja aktiivne peab muidugi ka olema. Ise olen jooksmas käinud nüüdseks natuke üle 6.kuu. Kaalu on läinud u. 14-15kg. Toitumine mul sama, aga kogused väiksemad+jooks 3-4x nädalas! Ja ma täiega naudin seda. Ära sellele kaalu numbrile niii väga keskendu. Püüa toidu koguseid jälgida ja liigu ning naudi seda :)

    ReplyDelete