Oktoober - sihid ja eesmärgid

September läks kõigi uute asjade kohanemise tõttu nii kiiresti, et peale maratoni ei jõudnud nagu midagi teha. Üldse kuidagi tühi tunne oli peal blogis kajastavate teemade suhtes, kui see jooks sai tehtud. See ikkagi oli nii suur eesmärk, mille poole sai püüeldud nii kaua. Kuigi mul on juba uus eesmärk (6tunni jooks) olemas, siis ei tekkinud kohe ümber lülitumist uuele sihile.


Tegelikult soovitas ka treener teha väikse pausi kava järgi jooksmisesse ja üldse lasta kehal puhata. Ma ei tahtnud esialgu seda plaani võtta, aga keha andis ise märku, et ikka on vaja. Nüüd olengi üle nädala juba trennita. Ei jooksu, ei jõutrenni, ei midagi. Ainult kodus olen saanud selle aja arvelt rohkem ära teha - kaevata, mänguväljakut värvida jne.

Vahepeal andsin märku ka, et energiat justkui poleks ja tunne on kui tühjaks pigistatud svammil. Minu postituse hetk oli vist selle väsimuse tippmoment, sest peale seda hakkas kõik jälle ülesmäge minema. Kadus masendus ja väsimus, mis mind oli piinanud ja tuhin midagi teha tuli tagasi.

Kuigi koolitööde kuhi pole septembriga väga kahanenud ja oktoobris hakkab mul juba lasteaia praktika (tasandusrühmas, mis saab olema kindlasti väga huvitav), siis tahaks jälle seada endale mingeid eesmärke, mille poole püüelda ka toitumise- ja trennimaastikul. Kaalust ei tea ma midagi jätkuvalt, aga sellest olenemata saab eesmärke seada ja nende täitmist kontrollida.

Esimene eesmärk, mis ma endale panen, on uuesti trenni regulaarselt tegema hakata. Ilmselt see nädal+ paar päeva puhkust oli vajalik, et keha saaks taastuda ka vaimsest stressist, mille septembri algus kaasa tõi. Nüüd saab uuesti uute plaanidega peale lennata. Kindlasti ei hakka ma kohe uuesti nii pikki maid jooksma, kui enne ja kõik trennid ei saa olema jooksutrennid. Aga vähemalt kolm korda nädalas üritan end trennist leida. Olgu see siis jõusaal, jooksurada või hoopiski mõni rühmatrenn (siinkohal küsimus - kas keegi siitkandist Imaveres zumbas käib?).

Teine eesmärk on toitumises söögiga sisuliselt korda saada. Kellaajad ja kogused pole hetkel probleemiks. Aga sisuline pool pole alati kiita. Teeme praegu Regiina ja Viigiga väikest väljakutset, kus igal õhtul saadame omavahel pildid (või äärmisel juhul sõnaline kirjeldus), mida keegi sõi. Ütleme nii, et piinlik on ikka küll, kui vaja saata pilte või kirjutada, et sõin kooki, torti ja küpsist ka (minu ühe päeva menüü). Selline igaõhtune tagant järgi analüüs aitab päris hästi ennast motiveerida järgmisel päeval tublim olema. Või vähemalt natukenegi mõtlema ette, mida süüa teha. Kas teid huvitaks muidu, mida ma igapäevaselt söön? Iganädalast toidupostituse tegemist ma lubada ei julge, aga andke märku, kui huvi on ;)

Kolmandaks eesmärgiks on mõõta oma keha igal pühapäeval. Pühapäev tundub olevat selline päev, kus on mul kõige enam vaba aega hommikul. Seega on hea päev. Plaanis siia neid üles panna pole, pigem kuu lõpus erinevus välja tuua aga huvitaks teid näiteks kui suur on mu vööümbermõõt või reis? 

Nüüd ma lähen end riide panema, sest täna on Paide-Türi rahvajooks. Jooksutunnet küll peal ei ole, aga lähen lihtsalt kulgema. Plaanin ühe tuttavaga koos joosta, siis ehk on lõbusam ka ;) Mareli ja Marek jooksevad ka. Margus see aasta jääb kõrvale, sest ta oli siin haige ja ei taha, et ta uuesti külma saaks.

PS! Facebooki grupis "mina viitsin" on sel kuul eesmärgiks 1000 trenniminutit kuuga koguda. Kui tahad kampa lüüa, siis liitu grupiga!






No comments:

Post a Comment