Kaalust alla 4.nädal

Kuidas see ütlus nüüd ongi - parem hilja, kui mitte kunagi, eks. Kuna ma sain eile ühe koolitöö suhtes arvestatavale kaugusele, siis mõtlesin end enne uut koolitööde tuhinat kostitada koolitööde vaba päevaga. Muidugi tähendab see kohe ka seda, et ma saan oma nina blogisse pista pikemaks ajaks, kui vaid ohkamiseks ja nuuksatuseks, et draft uputab ideedest, aga kirjutama ei jõua.



Aga täna jõuan. Plaanis on kohe kaks postitust. Üks on see sama, mida sa loed ja teine on "kalorid kirja" postitus. Kavatsen alustada uuesti iganädalast toidupostituse tegemist. Kuna päris mitmed on huvi tundnud, et mida ma siis praegu üldse söön ja kuivõrd arvestan mingeid kavasid, kaloreid, makrosid jms, siis teengi mingi perioodi (täpselt nii kaua, kui endale pinget pakub) iga nädal ühe päeva kohta toitumise ülevaate. Kasutan selleks MyFitnessPal äppi. Mõne pildi panen teile ka (kuigi võin juba etteruttavalt öelda, et minu toidupildistamisoskus on alla igasuguse arvestuse).

Aga lähme nüüd eelmise nädala juurde. Nädala alguses olin täiest sõiduvees. Kuniks endalegi ootamatult saabus kuu "kaalutõusu" aeg. Harjumuspäraselt kaasnesid sellega ka magusaisud, aga mõned päevad suutsin ikka ohjes end hoida. Hästi aitas asja kontrolli all hoida ka see, kui trenni oli vaja minna. Esmaspäeval oli jõusaalipäev, teisipäeval käisin jooksmas ja kolmapäeval jälle jõusaalis.

Neljapäevast hakkas minu nädala allakäik. Trenni ei saanud ja toitumine läks metsa. Võiks lausa öelda, et veeresin mäest alla nagu laviin tõmmates endaga kaasa kõik toidu, mis tee peale jäi :D No päris nii hull see ikka polnud ja kohati sain endale isegi pai teha, et suutsin ikka enne kommikoti põhja piiri ette tõmmata, aga kaalule mõjusid kuuseis + patustamine korralikult.

Pühapäeva hommikul oli kaalul 78,1kg, aga sel esmaspäeval (peale pühapäevast koogisöömist) oli see number veel hullem. Kirusin ja vandusin end natuke, aga hüppasin kohe hobuse selga tagasi. Ei mingit luuserdamist. Pealegi on laupäeval Tallinna personaaltrenni ja kehakoostise mõõtmisesse minek (sellest juba pikemalt järgmisel nädalal). Peab olema triksis-traksis!

Käisin eile poes ja ostsin endale hunnikus head ja paremat. Seda tervislikus võtmes muidugi. Mind on viimasel ajal isutama hakanud kreeka pähklid, hapukurk, marineeritud sibul (teate küll need pisikesed) ja marineeritud seened. Kõike ei ostnud, mis isudele oleks meeldinud, aga pähklid ja kerge kurk jõudsid koju küll. Pähkleid ostsin kohe 500gr. Pean selle väikesteks pakkideks ära jagama enne, kui korraga kõik nahka panen.

Lõpetuseks väike mõttemäng, millega ma ennast olen motiveerinud tubli olema. Kas te satute kellal nägema, kui korraga on sama number minuteid ja tunde ees? Näiteks 16:16.  Ma satun ja päris tihti. Mul selline uskumus juba noorest saati, et kui näed sellist kombinatsiooni kellal, siis tuleb midagi soovida. Ma siis hakkasin soovima, et ma saaks oma kuue kätte veebruariks.

Kuna viimasel ajal näen sellist kombinatsiooni väga väga tihti, siis ma võtan seda kui märki, mida saab kasutada enda motiveerimiseks. Natuke tobe, aga mõjub kusjuures. Iga kord, kui seda näen, kordan endale millegi soovimise asemel, et ma saavutan enda eesmärgi! Ma toitun tervislikult. Ma jõuan sihile! Kui just hull magusaisu peal ei ole, siis mõjub selline asi hämmastavalt hästi. Mõttel on tugev jõud! Isegi minusugusele magusahullule mõjub :D


1 comment:

  1. Oh, see kellaaja soovimine on minul ka. See on küljes juba ma usun, et kuskil 10-15 aastat ja nii kaua, kui ma mäletan, olen ma alati soovinud, et kõik-kõik läheks hästi. Just niimoodi topelt "kõik-kõik". Peaks kah saledust soovima hakkama :)
    Aga see kolm päeva järjeat trenni võis ka su isudele põntsu panna. Jusy sayin :)
    Ootan kehakoostise postitust :) põnna-põnna

    ReplyDelete