Mis vahepeal tegite? Viilisid jah?

Vot täpselt sellise jutuajamisega algas meie personaaltrenn Rainer Lausinguga täna. Minu õnne(tuse)ks oli ta blogist lugenud, et ma suurt midagi vahepeal polnud teinud ja söögiga ka kõvasti patustanud. Seda enam oli mul täna motivatsiooni pingutada ja tal meid piitsutada :D Aga alustame algusest ehk kuidas me üldse Raineri käe alla sattusime.

Facebookis oli üks loosimine, mille võitja sai koos sõbrannaga Raineriga kaks personaaltrenni ühes Tallinna Myfitnessi spordiklubis, kehakoostise mõõtmise ja toitumise nõustamise. Mul kuidagi on facebook´is nii juhtunud, et kui ma midagi võidan, siis on see miskit sellist, mis on kasulik mu kehale. Nii läks ka seekord ja mina osutusin õnnelikuks paketi võitjaks. Loomulikult võtsin ma kaasa Viigi, kes on samasugune hull, nagu ma ise, kui asi puudutab trenni (ja 100km kaugusele trenni sõitmist).

allikas 
Mõlemad trennid tegime me Ülemiste MyFitnessis. Meil oli hea mugav, et ei pidanud linna sisse sõitma ja Rainerile ka sobiv koht, kus meid juhendada. Selles klubis on hästivarustatud jõusaal koos kardiopargi, vabade raskuste ja venitusalaga ning kaks avarat treeningstuudiot mitmekülgsete rühmatreeningutega. Lisaks on ka ujula, mis on mõeldud nii sportlastele, harrastajatele kui lastele. Ujulas on 3-realine ja 25 m pikkune bassein, lastebassein, mullivann, leili- ja aurusaun. Ühesõnaga täispakett, kui tahad trenni teha. Ja seda me tahtsime.

allikas 
Esimene trenn oli jõu-, ja rasvapõletustrenn pooleks; teises trennis oli põhirõhk rasvapõletusel. Mõlemad korrad, kui trennis käisime, olid sigarasked, aga autosse istudes oli meil mõlemal naeratus näol, sest no nii hea on ikka kellegi käe all treenida. Eriti, kui treenija on inimene, kes jagab asja väga hästi ja on nii motiveeriv! Ja nagu teate, siis mulle meeldivad killertrennid, mis võtavad vanduma (jah, need väljaasted olid liiga hullud) või ületama piire, mida ma enda arust ei ole võimeline ületama (need hüpped). Üksi ma neid tegema pole suuteline (teate küll, mugavustsoonist ilma pushimiseta väga välja ei saa). Seega olid need kaks trenni veelgi nauditavamad.

allikas 
Toitumisnõustamise poole pealt tegime väga hea diili. Kuna hetkel pole mul mõtet talle väga saata oma toitumisest ülevaadet, sest ilmselgelt ei toitu ma järgneva nädala jooksul nii, nagu ma tavaliselt toitun (ja ma tean ise ka, et selle nädala toitumine pole eriti normaalne), siis teen talle uuel aastal väikse ülevaate ja Rainer jagab siis näpunäiteid, mida saaks paremini teha ja kus võivad olla need kohad, mida ma ise pole märganud, kui ebatervislikku või progressi takistava faktorina.


allikas 
Trennist ära tulles ostsime Viigiga head ja paremat (loe: tervislikku), et näljasena koju ei jõuaks ja koju jõudes sai korralik soe (pühadehõnguline) toit tehtud. Mott on nüüd igatahes jälle laes ja äkki õnnestub see jõulude aeg mööda saata ilma kaalutõusuta? Ega väga suurt valikut pole, sest me "mängime" hetkel Regiina ja Viigiga viit miinust toitumisega. Selle tähendusest võin mõni teine kord pikemalt pajatada.

Mida ma sellest kogemusest õppisin, on see, et mul on HÄDASTI vaja mingit rühmatrenni, kus käia. Kus oleks hea ja motiveeriv juhendaja ja kui ma saaks endast 101% välja pigistada. Treeneri käe all trenni tegemine on ikka tunduvalt eesmärgipärasem ja õpetab paremini oma keha tunnetama ning annab palju ideid, mida üldse jõusaalis teha nii tehnikaga (keegi võiks Kabalasse ka need rehvid ja kelgu muretseda :D) kui ka ilma.

Meie poolt igatahes suur aitäh Rainerile ja kes Tallinnas otsib endale personaaltreenerit või treenimise kohta, siis minu poolt soojad soovitused Raineri koha pealt (ja ka Ülemiste MyFitnessi suhtes).

No comments:

Post a Comment