Kaks pead on kaks pead

Kolmas jaanuari nädal on läbi saanud. See nädal on olnud senistest kõige raskem. Kohe nii raske, et olen hoidnud kaalust eemale ja täna hommikul mõõta end ka ei jõudnud (teen selle homme hommikul ära). Isegi kui toiduvalikuga väga võssa pole läinud, siis olen teadlikult hoidnud portsud veidi suuremad kui peaks ja paar pättust on sisse ikka tulnud.


Kui see "suur" külm peale tuli, siis ma läks mu keha kui teisele režiimile. Peamine oli soojas olla ja kuigi kaine mõistusega ütlesin endale küll, et alles käisin -10 kraadiga jooksmas, siis keha välja ajada ei suutnud. Kolm trenni suutsin ikkagi kokku pigistada nädala peale.

Ühel päeval tegin HopaTV järgi trenni. Alguses tegin selle nö fitnesstesti ja seejärel konkreetse päeva video järgi trenni otsa. Oh sina jeesus, kui valusad mu lihased järgmisel kahel päeval olid. Ma ei suutnud isegi köhida, sest kogu mu kere valutas. Aga see oli väga äratav trenn - sain aru, et ma olen ikka ulmeliselt nõrk.

Teine trenn oli võrkpall. Pallimängudega on lahe asi see, et enamasti on adrenaliin nii laes, et ei pane tähelegi, et trenni teed. Täpselt nii oli ka seekord. Ootamatult sai tund ja natuke peale mängitud. Aga meid on ikka veidi vähe mängimas. Nii et kohalikud naised, ajage end neljapäeval kella 19-ks spordisaali.

Kolmanda trenni tegime täna Priiduga koos. Jooks-kõnd matk süsteemis 5+5. Kokku läbisime veidi üle 16km ja trenni pikkuseks sai 2 tundi. Jooksulõigud said küll täiesti tunde järgi (loe: tempos, et Priit ära ei külmuks mu venimise taktis) ja võib olla veidi kõrgemalt, kui kava järgi joostes peaks. Aga üldse ei põe, sest jooks oli igati nauditav ja seltskonnas (eks see olene ka kellega minna) jooksmine on vahelduseks ikka väga mõnus :)


Jooksu ajal sai Priiduga räägitud toitumise ja trenni teemal. Kuna meil sai just magamistoa remont tehtud ja tal oli plaanis remondist hetk hinge tõmmata, siis pakkusin talle välja, et selline pühapäevane ühine pika trenni tegemine võiks saada harjumuseks. Ta oli igati päri. Kuna ta juba nii koostöö aldis oli, siis ma pakkusin välja, et me võiks üldse jälle rohkem trenni teha. Selle peale ka nõustuti, et plaanil on jumet. JA et ikka täiega teise tuju ära kasutada pakkusin välja, et siis võiks ka toitumise poole pealt koos natuke pingsamalt järge ajada, et mida paned suhu ja mida mitte. Ega tal muud üle jäänud, kui ka siinkohal naisega nõustuda. Nii et lisaks heale trennile sain kohe sada muud asja ka välja kaubeldud selle kahe tunniga :D

Peale jooksu tegi Priit suhkruvabu pannikaid PROfeel kohupiima ja maasikatega. 
Nüüd, kui ma postituse lõpetan, hakkamegi kahekesi järgmise nädala menüüd/ostunimekirja valmistama. Vaatame, kuidas siis selline koos ühe eesmärgi (eks tal ka tuli aastavahetusega mõni lisagramm) poole liikumine välja tuleb. Kas oleksite huvitatud meie menüüst? Andke märku, kui kellelgi on huvi.

PS! Tegelikult on meil Priiduga oma väiksed diilid juba aasta algusest käimas. Vägagi tõhusad diilid, aga neid ma ei avalda :D :D :D


Comments