Sügisel ultrajooksule - 3.nädala treeningkava

Täiesti ulmeline, kui kiiresti aeg on hakanud käima. See on see "orav rattas" elutempo, mis ei lase nautida minutitki, sest kogu aeg on midagi järgmiseks vaja teha. Aga pole hullu, muidu hakkakski vist igav, eks :D Aga teemast ka - see nädal läks trenni tegemisega päris hästi. Uus nädal kavatseb aga tulla juba veidi raskem ja kirjum jooksude koha pealt. Kõige pealt aga selle nädala kokkuvõte.
Esmaspäeval oli puhkepäev. Ma üldjuhul naudin puhkepäevi, aga kui mingi maiustamiseisu kuklas tiksub, siis on need puhkepäevad pigem kui karistus. Aga trenni ma siiski ei teinud. Magusat ka ei söönud (sellest olenemata polnud söömine üldsegi nii eeskujulik, nagu võiks olla).

Teisipäeval käisin jooksmas. Intervalljooks ühe tunni jagu oli ette nähtud ja nii ka tegin. Selline täitsa mõnus jooks oli ja jalge all oli tunda juba kevadet (loe: kuiva asfalti).

Kolmapäeval oli plaanis trenni teha. Aga ma õhtul avastasin, et mul on järgmiseks päevaks üks asi tegemata (õpilase elu). Seega loobusin trennist ja olin usin koolilaps.

Neljapäeval tahtsin trenni järgi teha ja hommikul enne kooli jooksmas käia. Aga siis tuli hea mõte, et läheks uuriks lõunakas olevat Myfitnessi spordiklubi. Nii saigi tehtud ja tegin hoopis seal 90-minutilise cardio-trenni. Supermõnus oli! Tegin intervalljooksu päris pikalt ja ratast ka otsa. Lindil on selles mõttes hea intervalle teha, et saab kiiruse järgi intervalle teha (vahelduseks ajalistele või distantsi-intervallidele).

Reedel oli plaanis tund ujumist. Kuna läksin ujulasse koos lastega, siis tegime poole tunnise ujumissatsi ja hästi palju vastu voolu ujumist ja kõndimist. Suhteliselt aktiivne värk oli. Minu aktiivsus sai igatahes kellal selle vees oldud kahe tunniga 100%-ni venitatud.

Laupäeval oli pika jooksu päev. Seekord olid need 12km puhas nauding. Olgugi, et tuul oli kõva. Mis sellest, et olin hommikul oma varba ära löönud ja see andis enne jooksu tugevalt tunda. Sain õige käigu sisse, pulss püsis tuulest olenemata madal ja ma lihtsalt mõtlesin oma mõtteid.

Pühapäeval oli jällegi puhkepäev. Kolm puhkepäeva nädalas on ikka natuke liiga palju. Mõtlesin küll täna veel kõndima minna, aga see kellakeeramine ajas kõik sassi ja Margus on juba praegu paras unekott valmis (mistõttu ma ei saa ka kuhugi minna, sest jonnivat last ma teistega koju ei saa jätta). Aga pole hullu, sest uus nädal saab olema juba teisest klassist.

Esmaspäeval pole mingit harjumuspärast puhkepäeva. 70 minutit intervalljooksu tuleb, nagu ludin.
Teisipäeval on rahulik 1 tunni jooks.
Kolmapäeval on puhkepäev.
Neljapäeval on 7km tempokat jooksu.
Reede- pühapäev lähevad kirja ühtse trennina, sest ma täpselt ei tea, mida ja millal ma nendel päevadel teen. Ma tean, et mul on lastevaba aeg, kus mul on käe pärast nii jooksutossud, jõusaal ja ujula. Seega ma kavatsen kõige muu kõrvalt neid kolme kõike võimalikult efektiivselt ära kasutada. Kindlasti jääb selle aja sisse 13km pikkune aeglane jooks.

Päris jooksukeskne tundub see nädal, aga nädalavahetusele kindlasti tuleb lisaks ka muud. Kõigele lisaks sain ma nüüd omale uue kaalu (loe SIIT), seega tulebki vähe tublim olla ja oma kaalunumbrit väheke trennidega piitsutada (nagu aru saate, siis see esmaspäevane magusaisu ei jäänud taevasse).


Comments