19 nädalat Sillamäe ultrani!

Selle nädala postitust oli kohe lust kirjutama tulla. Ma olen iga päev kaalul käinud ja iga päev on ka seal natukene väiksem number vastu vaadanud. Arvestades kuidas see nädal on kulgenud, siis ei oska ma muud teha, kui iga päev numbrit vaadates hämmastuda ja loota, et selline asjade käik jääbki kestma.

Põhjus, miks ma nii imestunud olen numbreid nähes, peitub ikka selles, et ma tõesti ei ole väga piiranud valikut, mis suhu läheb. Natuke küll koguseid (aga selle piirab pigem ära kogus, mida üldse süüa saaks), aga olen söönud sel nädalal kõike, mida olen tahtnud. Ja kaal siiski langeb!

Kui vaadata MFP päevaseise, siis kõige rohkem miinustesse läksin eile, kus sõin üle 600 kcal rohkem, kui oleks pidanud. Aga hommikuks kaal langes sellest olenemata. Ülejäänud päevad olen jäänud ilusti piiridesse (arvestades sisse ka selle, et trennis põletatud kalorid võin ma ka ära süüa ja trenni olen ma korralikult teinud).

Kaalu koha pealt numbrid räägivad seda keelt, et olen langetanud isegi rohkem, kui nädalaga peaks. Eelmine nädal oli laupäeval kaalul 86,1kg. Täna hommikul näitas kaas 83,4kg. Ma olin küll 100% kindel, et tänaseks oli tõusnud (eilne päts rukkisepikut ja veerand torti räägivad enda eest, eks), aga ei olnud :) Eks see langus ole nö alguse asi. Varsti raudselt kirun ja vannun, et kurjam, ei taha mingist otsast väheneda.


Trennid tegin ma sel nädalal kõik ära nagu pidi. Ainult tänase trenni lükkasin homseks (aga võib olla teen siis täna midagi lühemat, et emadepäeva koogid ei jääks "katteta"). Homseks lükkasin lihtsalt sel põhjusel, et see on väga pikk jooks ja ma ei taha lapsi nii kauaks üksi jätta. Kellegi teise hoolde täna jätta ei saa ka. Nii siis teeme väikse lubatud vangerduse. Pealegi tahtsid lapsed hirmsasti minna Kabalasse mänguväljakule mingi päev. Seega äkki käimegi hoopis täna õhtul seal ja teen mingeid harjutusi seal.

Selle nädala trennid said sellised:
E: rahulik 10km - tehtud sai 10,07km, keskmine pulss 151 (pidi olema madalam, aga megatuul oli).
T: puhkepäev
K: 6km jooksu + ÜKE  - tehtud sai 6,51km jooksu keskmise pulsiga 145. ÜKE sai ka tehtud.
N: 4km soojendust + 6*100 kiirendused + 2km lõdvestust. Tehtud sai 7,28km. Ma suutsin muidugi väga hästi sättida oma raja nii, et kiirendused tegin vastu tuult ja kerge tõusu peal, aga lisapingutus tuleb ainult kasuks ;)
R: puhkepäev
L: 15km jooks - lükkan homseks
P: puhkepäev - kavatsen teha 15km jooksu.

Kui homne jooks ka sisse arvestada, siis peaks kilomeetreid kokku tulema ligi 39. Selline suhteliselt kerge nädal. Järgmised tulevad natuke karmimad. Kavas jooksevad nädalad nii, et 1.-3. nädal on järjest raskemaks muutuvad ja neljas on taastav.

Nädalaga võib igati rahule jääda. Iseendaga võib ka rahule jääda, et olen leidnud aja, et trennid ära teha, kaalu langetada ja kõik muud kohustused ka enamvähem ära teha. Üks asi on veel kuklas tuksumas, aga õnneks selle tähtaeg kohe päris homme ei ole. Nii et olen omadega täitsa mäel :)


Ahjaa, sain emadepäevaks omale uue sõbra ka, mis aitab trennitegemisel motti üleval hoida. Sellest aga siis, kui olen ta korralikult ära katsetanud ja vana sõbraga võrrelda saanud :)


1 comment:

  1. Palju õnne uue kella puhul. Mul see kell olnud jooksusõbrana pea 2 aastat.
    Tubli oled, et suudad trenni teha. Mul endal kolme lapse ja ülikooli kõrvalt ikka väga vähe seda aega antud, et trenni teha. Nüüd õnneks õhtuti loenguid pole. Paar eksamit ja mõned kodutööd veel vaja see kuu teha ja siis saab hakata ka vabamalt võtma ja suvel jooksmisega uuesti tegeleda.

    ReplyDelete