20 nädalat eesmärgini!

Ideaalis oleks see postitus pidanud ilmuma laupäeva hommikul. Aga kuna siis polnud aega ja eile tegin eksamit, siis ilmub see postitus täna. Nii et üritage lugeda seda mõttega, et meil on veel laupäev, 5.mai :)


Täpselt 20 nädala pärast olen ma Sillamäel. Stardin oma elu esimesel 24h jooksul. Ma pole kaugeltki veel valmis selleks. Ilmselt pole ka nende 20 nädala möödudes, aga ma ootan seda hetkel rohkem, kui midagi muud! Naljakas, sest kainelt mõeldes saan ma aru küll, et see saab olema üks piinarikas ööpäev, aga ikka ootan!


Kuna kohe kohe saavad kõige kiiremad ajad (loodetavasti) otsa, siis hakkan uuesti enda tegemisi iganädalaselt kirja panema. Trennid ja kaalulangetuse edusammud. Seda, et ka ebaedu võiks tulla, ma ei hakka mainimagi, sest nüüdseks on aega ainult edusammudeks. Ei ühtegi sammu vales suunas eks 😁

Kaalu koha pealt hakkan uuesti teid oma numbritega šokeerima. Alustan juba täna. Panen igal pühapäeval (või laupäeval/esmaspäeval olenevalt nädalast) sellise pildi ja numbri kombo, kus näete puust ja punaselt, kuidas mu vorm on arenenud ja kaal vähenenud. Jällegi, muud kui edu siin näha ei tohi olla! 😁

See oli nö algkaal laupäeval

Toitumise koha pealt on seis praegu selline, et tegin endaga rahu mingis mõttes. Ei piira meeletult (ehk siis pigem üritan näha nädala pilti, mitte vaid täna ja eile) ja söön isud täis, aga loen kaloreid ja panen kõik kirja mfp-sse. Olen nüüdseks üle nädala kaloreid kirja pannud ning selle aja jooksul olen mõningaid tähelepanekuid enda jaoks täheldanud (nt peale rasket trennipäeva, kus keha jäi 1200kcal-iga defitsiiti, on väga tõenäoline, et järgmise päeva kaloraaž on järelmõjuna ligi 4000). Need aitavad paremini mõista oma keha toimimist ja planeerida toite eri päevadeks. 

Te kindlasti mõtlete, et kuidas ma siis nii kaalu langetan, kui söön kõike ja ei piira väga end. Ma ise algul imestasin ka natuke, aga üldpildis on kaal sedamoodi lähenedes vähehaaval langema hakanud ja isud ka on väiksemad, kui pole nulltolerantsi või mingeid muid piiranguid. Teen lihtsalt teadlikumalt valikuid kogustes ja hetkel teisiti ma ei saaks. Kuna ma olen stressisöödik, siis arvata, et ma praegusel perioodil saaksim karmil režiimil oldud, oleks minust väga naiivne ja rumal. Näed, nii palju olen korduvate feilimistega õppinud küll. 

Tegelikult mul ei olegi mingeid ülisuuri eesmärke kaalulangetusel. Hetkel mõtlen, et kui saaks sinna 75kg peale tagasi, siis oleks juba väga bueno ja sealt edasi allapoole oleks vaid lisaboonus jooksuajale. Praegu tunnetan, et need talvised kilod on ikka päris korralik lisakoorem joostes. 

Seda ma kindlasti ei hakka teile kirja panema, et mida ma olen söönud (vähemalt mitte detailselt), aga raudselt hakkavad tulema jälle täpsemad ülevaated mu trennidest. Kuna mul on hetkel luksus treenida sellise treeneri käe all, kes ise on väga kogenud ultrajooksja (Cris Poll), siis oleks patt mu treeningnädalaid mitte jagada.  

Lisaks blogile jookseb infot läbi nädala trennidest jätkuvalt mu facebookis ja instagramis, aga viimases ilmselt jookseb igapäevaseid mõtteid story'dest kõige enam läbi. Nii et kui huvi, siis mine pane like või follow😉



Comments

  1. Misasja, kindel, et sul kaal rikkis pole? :D Välimus ja number pole üldse kooskõlas, sa näed vähemalt 10kg kergem välja :D aga palju edu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. VÕib olla see tundub hullult iseka arvamusega, aga ma ise ka ei arva, et ma nii palju kaalun. Isegi üks arst korra tegi suured silmad ja käskis oma kaalul käia, sest ei tundu ju nii palju kaaluvat. Aga näed - on :) Seepärast ma väga hullult selle numbri pärast ei põe ka. Ikka pigem selle pärast, et jooksmiseks parema keha saaks ja kergem endal lipata oleks :D

      Delete
  2. Kui pikk sa oled?

    ReplyDelete

Post a Comment